Gå til innhold

Dere som plasserer barnet forovervendt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vi ikke ferdig med dette ennå????

Skrevet

tydligvis ikke!!!!!

Skrevet

Gammelt nytt ;o)

Mange velger forovervendt av grunner som ikke mange tenker over.

Vi måtte ha det pga en dritsur unge som hylte og bråka noe aldeles forferdelig da han satt i bakovervendt, og ble en helt ny unge i forovervendt.

Man kan komme ut for en ulykke mange ganger raskere om man er irritert,ukonsentrert eller opptatt med en meget ilter unge i et bakovervendt sete i baksetet på bilen, og da hjelper det ikke at det er tryggere i en evt kræsj at barnet sitter sånn.

Noen unger er kvalme i bakovervendte seter også.

Skrevet

here we go again....

Skrevet

Veit at det ikkje er det beste for barnet og har hatt dei begge bakover så lenge det er mulig, men når ungen spyr etter 3mil så blir det ganske håplaust i lengda.

Trenger ikkje sjå noko video for å vita at det er bedre med bakovervendt..........

Det er ingen video som viser kva som kan skje når den som kjører stadig vekk snur seg bak for å sjå kvifor ungen skriker og kvifor det luker så ille osv, ein uoppmerksom sjåfør er heller ikkje noko å trakte etter

Skrevet

Dette er en frontkollisjon... Hva med påkjørsel bakfra????

Skrevet

Jeg hadde min bakovervendt til han var ca 1,5 år, da snudde jeg setet nettopp fordi han absolutt ikke vill sitte bakovervendt. Men nå etter å ha sett den videoen der skal setet snus igjen samme hva. Så får jeg bare lukke ørene i bilen, han blir da vel vandt til det. Kan nå gi han en leke i bilen.

Skrevet

fint om man kan finne opp en leke som stopper spying...

Skrevet

Hjelper lite med leiker når ungen spyr.........???

Skrevet

Jaja, dere gjør hva faan dere vil men mitt sete snus idag! Skjønner ikke helt det der jeg, spyr dem fordi dem griner da elr.? Hva med bakovervendt i fremsetet da?

Skrevet

Hvorfor de spyr?? Har du aldri vært bilsyk? *ler nesten nå ja* Makan.

Har heldigvis ikke merket noe her enda, men kan jo aldri vite hvordn ting blir da. Spyr ungen konstant, kan han jo ikke sitte bakover.

Skrevet

Hva er forskjellen på bakovervendt i fremsetet kontra baksetet?? De sitter jo bakovervendt uansett... og spyr de når de sitter bakovervendt, tror jeg jaggu de spyr uansett om de sitter forran eller bak gitt...

Skrevet

De spyr vel fordi de blir bilsyke av å sitte bakovervendt!

Skrevet

Off, At ikke noen kan respektere vert enkelts valg. Pass på dere selv dere:) Noen velger den bakover veien og andre forover. Alle har sine grunner.

Skrevet

Her er forklaringen at me bytta bil, ikkje dårlig plass i den nye bilen for det gjekk heilt greit å ha sete bakover. Men me gjekk fra Caravelle som var stiv og høg og jenta såg godt ut til volvo som er mjukare og som ho ikkje ser så godt ut av. Det var først da det starta med spy og stoppa når me snudde ho. Gutten vår spydde uansett han........

Og det var ikkje bare ein gong det skjedde for det kan jo skje, men når det skjer stadig vekk så er det jo noko som ikkje er som det skal.

Det er litt dumt å ha bakovervendt i framsete når det er airbag der vel?? Trur eg har fått med meg det.

Skrevet

Men hallo da!!! Er det ofte man blir kjørt på bakfra av noen da kontra andre kollisjoner? Er man flink til å bruke brems når man står iro, blinklys ved avkjørsel og lysbruk i det hele tatt så skal vel ikke det være så stort problem.

Skrevet

Dere trenger ikke forsvare dere:) Denne debatten går aldri opp i opp.

Skrevet

Nei jeg kan med hånda på hjertet si at jeg har aldri vært bilsyk!

Skrevet

Da vcet du ikke hva du snakker om heller.

Skrevet

Ein ting må du hugse på når du kjører bil og det er at du trenger ikkje å bekymre deg for kjøringa di for den er sikkert bra, MEN du må tenke på alle dei andre som er ute og kjører, er ikkje sikkert dei er like flinke, oppmerksomme osv som det du er!!!!!!!!

Skrevet

tja, det stopper jo ikke andre idioter fra å kjøre på deg da... :)

Skrevet

Det er jo verdt å prøve. Da får jo ungen se deg og den sitter lengre fremme(som sies å hjelpe mot bilsjuke)

Skrevet

Kan hende at dei er forstyrra av ein unge som sitter og hyler bak fordi den har spydd???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...