Gå til innhold

Bergenstråden


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Kvalme er absolutt det værste altså!! Håper det går over snart for deg! Jeg er i uke 9 nå, bare 3 uker til jeg er over de magiske 12 ukene, det blir godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, ja det håper eg også. Er bare på 6+5 så må vel regne med noen uker til. Godt vi glemmer så fort når det er over sier eg:)

Deilig å nærme seg de 12 da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Os, rett utenfor Bergen da.. Så dette var jo det mest lokale jeg fant.

 

Venter nr. 2 i slutten av september. Da har jeg en datter som akkurat har bikket over 3 år og er selv 23.

Prøver å være litt hemmelighetsfull om det noen uker til, siden jeg bare er halvveis mot 2.trimester. Har 6 uker igjen før jeg tør å skrike det ut til verden. Jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Ja jeg også har ikke vært til legen enda, og har en elendig hodepine som gnager på meg. Det er skikkelig uhyggelig med slike ting. Men men.. Det er for en god sak :D Vi får komme oss til legen begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Hei! Er ny-innflyttet til Bergen. Er 27 år. Venter mitt første barn 29 sept. Håper å bli kjent med andre gravid her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei, jeg flytter til Bergen i løpet av sommer/høst og har termin den 6. september. er 27 år. ønsker å bli kjent med flere i området:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt utenfor bergen her og venter nr tre 23 september:) blir fullt på kk i september ser jeg...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får passe på å føde sånn at vi ikke kommer i veien for hverandre :-) Også satser vi på kjappe ukompliserte smertefrie fødsler!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg også bor på melkeplassen:) er 22 år og venter 1.mann. jeg er også student. Hadde jo vert kjekkt å ha noen å trille med til høsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35 når babyen kommer og det er visstnok rundt den 8. september. Dette er mitt første barn. Bor i sentrum. Er det planlagt noe treff eller er det tidlig kanskje? Jeg har ikke erfaring fra BIM så har alt å lære om hvordan dette foregår ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært noe treff enda, eller var et alle kunne henge seg på som terminklubben på babyverden hadde (jeg henger litt begge steder). Blir nok nytt treff en gang i april, jeg skal rope ut jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...