Gå til innhold

Bergenstråden


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte å tro jeg var alene :-) Jeg bor i Åsane er 27 og venter mitt andre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skriver jeg meg på listen. Bor like utenfor Bergen, er 28 år og venter mitt andre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne opp igjen jeg :-)

 

For et vær i natt! Trodde vinduene skulle blåse inn her jeg! Har sovet helt elendig....Er småkvalm om natten og, ikke noe kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Holder også til i Bergen. Har 2 barn fra før (7 og 8,5). Venter nå nr 3, termin 22 september. Spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp hær ær en till ... men jag ær svensk o bott i bergen sen snart 7år.. har en son på snart 4år(5 februari) och væntar andra termin ca 15 sep:-) bor på Minde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange juleglade Bergens-jenter her. Moro

Er 37 selv, venter nr 2 ca 14. september. Ikke så oppspilt som sist men vel så koselig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra Bergen, venter 2 mann rundt 24 september... Ikke vært hos legen. Er skikkelig kvalm og kaster opp og forferdelig hode pine..huff huff!!

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi er så mange :-)

 

Går det bra med alle sammen? Nå har kvalmen sluppet taket hos meg, men er stadig utrolig trøtt....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen virkelig tatt seg opp de siste dagene. Har stått opp med mine 2 som skal på skolen, tatt ut mat fra kjøleskapet og etter det går det i skytteltrafikk mellom do og frokost/matpakkelaging:( esj det er pyton. Har måttet ta meg 2 fridager på jobb, men det får nå bare stå sin prøve.

Må si eg virkelig gleder meg til uke 12, ser for meg at alt blir så mye bedre da....akkurat nå føler eg meg sånn litt på sidelinjen av meg selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...