Gå til innhold

Bergenstråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalme er absolutt det værste altså!! Håper det går over snart for deg! Jeg er i uke 9 nå, bare 3 uker til jeg er over de magiske 12 ukene, det blir godt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg kommer fra bergen òg:)

er 19 år og venter mitt første barn!

Skrevet

Takk, ja det håper eg også. Er bare på 6+5 så må vel regne med noen uker til. Godt vi glemmer så fort når det er over sier eg:)

Deilig å nærme seg de 12 da:)

Skrevet

Jeg er fra Os, rett utenfor Bergen da.. Så dette var jo det mest lokale jeg fant.

Venter nr. 2 i slutten av september. Da har jeg en datter som akkurat har bikket over 3 år og er selv 23.

Prøver å være litt hemmelighetsfull om det noen uker til, siden jeg bare er halvveis mot 2.trimester. Har 6 uker igjen før jeg tør å skrike det ut til verden. Jeg gleder meg!!

Skrevet

Uff.. Ja jeg også har ikke vært til legen enda, og har en elendig hodepine som gnager på meg. Det er skikkelig uhyggelig med slike ting. Men men.. Det er for en god sak :D Vi får komme oss til legen begge to..

Skrevet

Jeg er fra Bergen, 22 år og venter nr 2 rundt 23. sept:)

Skrevet

Hei. Jeg er bor i Åsane. Er 32 og venter mitt første barn, ca 27/9.

Skrevet

blir 32 i september og venter nr 3 samme mnd. Bor i bergen;)

Skrevet

jeg er fra bergen, venter nr 2 i midten av september:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei! Er ny-innflyttet til Bergen. Er 27 år. Venter mitt første barn 29 sept. Håper å bli kjent med andre gravid her :)

Skrevet

Er også fra bergensområdet, venter nr 3 og er 33 når barnet kommer.

• 2 uker senere...
Skrevet

hei, jeg flytter til Bergen i løpet av sommer/høst og har termin den 6. september. er 27 år. ønsker å bli kjent med flere i området:-)

Skrevet

litt utenfor bergen her og venter nr tre 23 september:) blir fullt på kk i september ser jeg...hehe

Skrevet

Vi får passe på å føde sånn at vi ikke kommer i veien for hverandre :-) Også satser vi på kjappe ukompliserte smertefrie fødsler!! hehe

Skrevet

Hei hei!

Jeg bor i Bergen, Nesttun, er 27 år, og venter nr. 2 i begynnelsen av september! :-)

Gjest amandine
Skrevet

Og enda en! vi kommer til å ligge i kø! 37 år bor i Åsane og deler kropp med nr3...

Skrevet

hei! jeg også bor på melkeplassen:) er 22 år og venter 1.mann. jeg er også student. Hadde jo vert kjekkt å ha noen å trille med til høsten:)

Skrevet

Hei! Jeg er 24 år og venter mitt første barn 16 september:) Bor i fyllingsdalen.

Skrevet

Hei. Bor like utenfor Bergen, er 28 og venter mitt andre barn 9 sept

Skrevet

bor og kommer fra Bergen, termin 17 sept med nr 2:)

Skrevet

Er 35 når babyen kommer og det er visstnok rundt den 8. september. Dette er mitt første barn. Bor i sentrum. Er det planlagt noe treff eller er det tidlig kanskje? Jeg har ikke erfaring fra BIM så har alt å lære om hvordan dette foregår ;-)

Skrevet

Det har ikke vært noe treff enda, eller var et alle kunne henge seg på som terminklubben på babyverden hadde (jeg henger litt begge steder). Blir nok nytt treff en gang i april, jeg skal rope ut jeg :-)

Skrevet

Ja, rop ut når det skjer noe! Veldig bra å se at det er så mange her forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...