Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


flypapir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor paa et lite tettsted som heter Mel rett utenfor Rjukan i Telemark. Her er det et lite sykehus som har ei lita foedestue, men de har ingen leger i foedestua og ingen mulighet for epidural eller andre smertestillende legemidler. Hvis man faar komplikasjoner saa maa de flytte deg til et annet sykehus. Saa jeg er ikke saa ivrig paa aa foede her jeg. Kunne tenke meg aa reise til Oslo noen uker foer termin aa foede paa ullevaal. Det er der jeg ble foedt og jeg har bodd mesteparten av livet i Oslo, paa sagene. Vi faar se hva som skjer. Noen som har foedd paa blefjell sykehus i Rjukan foer her?? Kan noen fortelle meg hvordan det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...blir volda på meg... Ei veldig koselig fødeavd. der en virkelig føler seg velkommen og en blir tatt vare på. Ingen samlebånds-følelse der...

Fikk nr 2 der, mens nr 1 fikk jeg på St.-Olav for 8 år siden. Men de har da ny avdeling der siden den gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nysgjerrig på ABC; har to ukompliserte og fine fødsler bak meg (for 11 og 9 år siden), og da fødte jeg i Akershus og i Vestfold. Er ABC-alternativet noe jeg bør ta opp med lege/jordmor, eller er det bare å søke direkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...