Gå til innhold

Hvor skal dere føde?


flypapir

Anbefalte innlegg

Jeg skal føde på Hønefoss en gang rundt den 14.september!:)

(Blir vel helst noen dager på overtid da tulla kom 15 dager etter termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt usikker enda. Lillehammer eller Elverum. Blir nok i slutten av august siden jeg har termin 2 september og skal ha keisersnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føden på Haukeland. Spent på om det bli keisersnitt denne gangen og. Håper veldig at det går naturlig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ABC på Ullevål for tredje gang for meg. Kan ikke tenke meg et bedre sted å føde når man har ukompliserte svangerskap og greie fødsler!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen blir det i Fredrikstad.

 

Fødte sist i Tønsberg.

Og der var det kjempe bra.

Alt var jo helt nytt.

Så det blir spennende å se om det er bra i Fredrikstad også.

Selvom ikke det er så nytt der.

Spent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ainapost:

 

Når har du termin? Skal å føde på ABC. Har termin 7 september. Det blir andre gang på ABC for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Jeg har termin rundt 10 sept. Er litt usikkert enda, da jeg har blitt gravid få dager etter at jeg fjernet hormonspiralen. Skulle visstnok ikke være mulig... Men veldig veldig koselig!!!

Er det ikke flott å føde på ABC?? Har du søkt om plass? Jeg skal ta innvendig UL på mandag og hvis alt ser greit ut, skriver jeg søknaden:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Rikshospitalet i oslo. fødte sist på Ullevål og ikke så veldig fornøyd. Har hørt mye positivt om rikshospitalet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte mine 2 første på KK Haukeland, var virkelig kjempefornøyd med alt begge gangene. Følte meg så trygg hele veien (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt.. Hører til A-hus, men vil føde i Oslo. Sist gang var jeg på Ullevål. Sa i ettertid at jeg aldri skulle tilbake dit. Det skjedde ett par episoder som ikke var helt greie. Ble lovet rom på "hotellet" 3 ganger mens guttungen lå på intensiven, men når jeg kom dit var rommet gitt til noen andre. Havnet borte på Cederholm, gamle studenthybler og var der i 4 dager. Men 1 natt på Intensiven sitt familierom da jeg hadde blitt kastet ut fra Føden uten at de hadde skaffet rom Cederholm, men sa de hadde gjort det. Men uansett så var det bedre enn å pendle hjemmefra. De ringte meg når han var sulten, så var jeg der på noen minutter. Vi var der i 2 uker. Byråkratiet der borte er helt høl i hu'et, men de ansatte har jeg ingenting å utsette på. De gjordt så godt de kunne.

 

September er ingen god måned å føde uansett så lenge det er så mange andre som har planlagt å få unger sånn at det skal passe inn med barnehageåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg regner med at jeg havner der igjen hvis jeg får plass. Enklest og billigst for familien min å komme på besøk så lenge ingen har bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnehageåret? Som dere skjønner er dette første gang for meg... Har ikke tenkt på sånne ting. Hva slags betydning har fødselstidspunkt for søknad til barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde på Voss sjukehus.. blir min 2. gong. Der veit eg at eg får den oppfølginga og omsorgen eg treng;-) Liten fødeavdeling og personale med tid;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegt tenker det blir Føden på KK i Bergen igjen. Bare gode erfaringer fra sist, og rakk vel da å hilse på de fleste der siden fødselen varte i 36 timer... Riktignok, denne gangen ønsker jeg ikke å ha 6 medisinstudenter som tilskuere. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok keisersnitt på Rikshospitalet for 6år siden, var da veldig fornøyd. Men det frister litt med hotellet på Ullevål denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt om plass på Rikshospitalet. Jeg jobber med nyfødte på Riksen, og vet at det er en flott fødeavdeling der! :)) Det er maaaaange som søker om plass der, så det lønner seg å være tidlig ute..førstemann til mølla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...