Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei du!

Jeg har termin rundt 10 sept. Er litt usikkert enda, da jeg har blitt gravid få dager etter at jeg fjernet hormonspiralen. Skulle visstnok ikke være mulig... Men veldig veldig koselig!!!

Er det ikke flott å føde på ABC?? Har du søkt om plass? Jeg skal ta innvendig UL på mandag og hvis alt ser greit ut, skriver jeg søknaden:)

Vet ikke helt.. Hører til A-hus, men vil føde i Oslo. Sist gang var jeg på Ullevål. Sa i ettertid at jeg aldri skulle tilbake dit. Det skjedde ett par episoder som ikke var helt greie. Ble lovet rom på "hotellet" 3 ganger mens guttungen lå på intensiven, men når jeg kom dit var rommet gitt til noen andre. Havnet borte på Cederholm, gamle studenthybler og var der i 4 dager. Men 1 natt på Intensiven sitt familierom da jeg hadde blitt kastet ut fra Føden uten at de hadde skaffet rom Cederholm, men sa de hadde gjort det. Men uansett så var det bedre enn å pendle hjemmefra. De ringte meg når han var sulten, så var jeg der på noen minutter. Vi var der i 2 uker. Byråkratiet der borte er helt høl i hu'et, men de ansatte har jeg ingenting å utsette på. De gjordt så godt de kunne.

September er ingen god måned å føde uansett så lenge det er så mange andre som har planlagt å få unger sånn at det skal passe inn med barnehageåret.

Annonse

Jegt tenker det blir Føden på KK i Bergen igjen. Bare gode erfaringer fra sist, og rakk vel da å hilse på de fleste der siden fødselen varte i 36 timer... Riktignok, denne gangen ønsker jeg ikke å ha 6 medisinstudenter som tilskuere. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...