Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #26 Skrevet 6. januar 2008 HI er ikke angelmum...... så du kan bare slappe av
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #27 Skrevet 6. januar 2008 20 stavefeil... det må være rekord her inne...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #28 Skrevet 6. januar 2008 Hehe, neivel... bare like mange barn på akkurat samme alder, med likt problem og skriver like dårlig?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #29 Skrevet 7. januar 2008 Anonym 00:09: Fy fader for en dust du er! Mangler empati gjør du også, siden det eneste du kan plukke på er skrivefeil i en slikt innlegg. Ser du ikke at dama har et alvorlig problem, og da snakker jeg ikke om skrivefeil. Kan du ikke dra et annet sted å spre dritten din! HI: Vet det er utrolig vanskelig å ta steget ut av "kjernefamilien" og inn i alenemortilværelsen. Men tror det er det du må gjøre, hvis ikke mannen din er villig til å få hjelp på en eller annen måte. Beskytt barna dine. Tror faktisk familien din vil være stolt av deg i ettertid. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #30 Skrevet 7. januar 2008 Det er jo selvfølgelig ikke normalt at en far sier sånn om sønn sin!! Nå må du våkne opp! Du sier at du ikkel iker å gjøre andre vondt.. men å la sønnen deres bo sammen med en far som sier sånn?! Herregud for en STYGG mann du har..... Jeg håper du finner ut av det! Dette klarer du!! Tenkt på barna dine!! Mange klemmer!! Og LYKKE TIL!!! =)
Kufiolilla Skrevet 7. januar 2008 #31 Skrevet 7. januar 2008 Kjære deg, du vil få det så mye bedre alene!!!!
Amanda- Skrevet 7. januar 2008 #32 Skrevet 7. januar 2008 har kun en ting og si :DUMP HAN JENTE!!!! det blir ikke bedre.. forventer han at du skal være lakeien hannes?? og så og si noe slik om sitt EGET barn?? be han ryke og reise. jeg hadde også krevd FULL foreldrerett!!! vil du at barna dine skal vokse opp med en far som ønsker at de aldri var født? eller satt i rullestol? helt alvorlig. han mannen din virker like dum som en pakke kjeks....både du og barne fortener mer enn en iskald drittsekk!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #33 Skrevet 7. januar 2008 Herregud, det er jo angelmum som er totalt dust her! Hun har skrevet flere innlegg der hun klager på mannen og livet osv, og HVER GANG har folk bedt henne dra sin vei! Hvorfor skriver hun inn her da hvis hun ikke tar imot rådene deres???? Fortsetter bare å stille dumme spørsmål, som om "er dette normalt?". Jeg er ganske sikker på at hun vet svaret selv!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #34 Skrevet 8. januar 2008 Jeg vil bare si til deg anonym her inne som so appsolutt skal diskriminere meg å påstå at jeg er noen jeg ikke er.. jeg har bare 2 barn, noe jeg skrev klart å tydlig.. å grunnen til mange skrivefeil er fordi jeg egenlit skriver NYNORSK, men i fare for å bli gjenkjent så gjør jeg da ikke de!!! Men til alle dere andre her inne så har jeg funnet en løsning å min mann er villig til å gå i terapi, mens vi bor fra hverandre... Tusen takk for alle svar jeg har fått:) De er godt å vite at man kan få støtte om man trenger de:) hilsen mamma til 2 små
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #35 Skrevet 8. januar 2008 han må jo være syk!!!!!!!!!!!!!, eller så sier han det for å provosere deg, kanskje for å få deg til å bryte ut av forholdet?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #36 Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet i grunn ikke hvorfor han sier de.. han sier de var fordi han var sint å ville provisere.. så jeg håper vi kan finne en løsning på de nå, men om de skjer en gang til går jeg min vei å de vet han nå.. da hjelper de ikke me terapi lenger.. Om han vil ut av forholdet kan jo i grunn vere en grunn for vi har ikke hatt de så godt i de siste, men han sier han ikke vil miste meg.. men for å vere helt ærlig så kan de virke som at han vil ut av å til, men vil ikke vere den som går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå