Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #26 Skrevet 6. januar 2008 har ikke turt å ringe ham - aner jo ikke om han er gift og har mange små søte barn... vil jo ikke ødelegge noe, bare fordi jeg ble litt (veldig) betatt av ham...
d",)~^~^~ Skrevet 6. januar 2008 #27 Skrevet 6. januar 2008 Hvis dette er den store kjærligheten for dere begge så er det vel verdt å drite seg litt ut. Og om det skulle vise seg at han ikke er interessert så kan ikke han henge deg ut pga taushetsplikten. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #28 Skrevet 6. januar 2008 Det var sånn jeg følte det også. Lever jo bare en gang. Kansje er han drømmeprinsen.....! Er bare så flaut at han ikke ringer meg, eller kontakter meg igjen. Vi er jo to voksne mennesker. Skulle gjerne ha snakket med ham for å få avklart ting, eventuelt få ting litt ut av verdenen. Det kan jo være vi møtes igjen på legekontoret - da er det litt kjipt om vi begge føler det helt pinlig... Kan det være han har fått kalde føtter og ikke KAN svare da? Men han er jo ikke legen min... (og jeg går selvsagt ikke til ham igjen!!)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #29 Skrevet 6. januar 2008 kanskje han opplever dette her hele tiden !!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå