Gå til innhold

fanden - ble forelsket i legen.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje du har legen min? han er hott :-)

Skrevet

hehe...

fordi det kom som et stort sjokk at han hadde flere pasienter?

eller fordi vi da kansje har samme smak?

eller fordi?

(det er sikert mange hotte leger der ute)

Skrevet

blir jo fort litt sjalu da vettdu! :-)

Skrevet

Men, altså helt serious her altså. Jeg ble pangforelsket. Hadde aldri sett ham før, var stedfortreder for fastlegen... Han var bare såååååååååååååååååååååå..... ja, du vet.

Han vil jeg ha!!!!!!!!! Hva gjør jeg?

Skrevet

jeg vet ikke, men har vi samme så er han gift og har 3 barn så da er det best og la være ;-)

jeg aner i grunn ikke hvordan man kjekker opp en lege, man kan jo ikke akkurat gjøre det på legetimen. du må ihvertfall ikke få han som fastlege for da har han ikke lov til og date deg.

spioner på han og når han sitter på en eller rannen kafe og drikke kafen sin slår du til :P

Skrevet

skitt - ikke si han er gift!! Jeg så ingen giftering! Men tror han kan ha vært det... eller kanskje er det ennå. Hvordan finner jeg ut det da???

hehehehehe - kafetrikset har jeg prøvd!!! (Ble veldig flau nå - rødme, rødme). Men fant ham ikke noe sted. Travet rundt i lunsjtiden hans, men hvor var han da? Kanskje han tok en tidlig lunsj? Må prøve omigjen!

Takk og pris så er han ikke fastlegen min. Det var bare en tilfeldig time... Men det går kanskje ikke da heller??

Det var bare det at det ble liksom så rart mellom oss på den legetimen - og det må jeg finne ut av!!

Skrevet

Jeg og har en HOOOOT lege (eller hadde før jeg flytta til ål...)..

På bygda gikk det mange rykter om at han i danmark hadde kone og to eller tre barn, samtidig som han i Norge hadde fast samboer fra bygda der.

Så er det jo sånn at på bygda blir det kokt sammen mange historier som ikke stemmer..

:P

Men, jeg ble jo aldri forelsket i han, fordi jeg hadde type! :)

Betatt var man jo, men det er lov mener jeg :)

Men, så lenge du er alenemor og han ikke er gift eller har dame er det jo bare å kjøre på om du finner han! ;)

Skrevet

... strever meg ut av et forhold... (ikke lett)

Skrevet

Klarer bare ikke å få den legen ut av hodet. Snart fjorten dager siden. Blir helt gal!

Skrevet

hehehe!

Nei, det tror jeg ikke!

Skrevet

Sendte ham forresten en sms her om dagen, og han ringte meg tilbake litt senere. Fikk ikke tatt telefonen, og har ikke hørt noe i fra ham siden...

Dårlig tegn?

Kanskje han er gift likevel.... Og selvfølgelig en overhengende fare for at han er fullstendig uinteressert....

Huff... titter på telefonen hele tiden, men nei, ingen ting..........

Faen så pinlig det ble dette her!

Men fortsatt veldig forelsket da...

Skrevet

Kjenner jeg trenger litt trøst og oppmuntring i fra mine medsøstre her....!!! hint - hint......

Skrevet

gurimalla..... hva skrev du i den sms`n da? nå ble jeg virelig nysgjerring....Hva skriver man lissom i sånne situasjoner.... Hilsen en som også har opplevd å bli forelsket på den måten, men absolutt ikke turt å gjøre noe :o)))

Skrevet

hehe - ja det skulle du nok likt å vite!

Jeg var bare dønn ærlig, og helt meg selv. Ikke noe poeng i å forsøke å male over noe... :-)

Hmm, men han har ikke ringt meg igjen da.... Det er jo et litt dårlig tegn....

Skrevet

Kanskje han ikke kan svare siden han var legen din?

Skrevet

Uff så pinlig det er å lese dette.. Hvor desperat går det an å bli? Du er sikkert ikke den første som legger an på han, det nærer nok bare opp under egoet hans

Skrevet

Jeg føler jo også selv at det ble litt pinlig... men hva skulle jeg gjort da? Latt sjansen gå helt i fra meg? (Sjanse og sjanse da men...)

Skrevet

Hvis han ringte deg og du ikke fikk tatt telefonen, ville jeg ringt tilbake og sagt "sorry at jeg ikke har fått ringt deg opp igjen, men nå har jeg tid til en prat"

Skrevet

sendte ham en melding og sa akkurat det, men hørte ikke noe mer....

litt pinlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...