Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #26 Skrevet 6. januar 2008 Hør her hormonbomber! Hvorfor starter vi kvinnfolk snakken om at mannen kunne bruke prevensjon,selv om kvinnen sier hun bruker det?Hvor mange par gjør det i praksis?P-piller SAMMEN med kondom?Jeg bare spør?! Her er (om dette da er sant...)en ung gutt som forsøker å ta et fornuftig valg for både seg selv og den unge kjæresten! Når både helsevesenet og de rundt henne ser at dette ikke er noe hun kommer til å takle,så skal han bare sitte å jatte med henne?! Og hun truer med selvmord om barnevernet tar fra henne barnet, og hvem må være der for henne da?Jo!Det er denne gutten! Jeg har full forståelse for at han føler seg overkjørt!HUN tar et valg som er for livet,BÅDE for han og for henne! Bla!Bla!Bla!Kvinnens kropp!Kvinnens valg!Kyss meg et visst sted! Dette er et argument vi hiver frem på med en gang,for å rettferdiggjøre at vi kan ta valg som berører andre for resten av deres liv! Det er likemye hans barn og hans fremtid!Er det ikke? Jada,han kan velge å bare trekke seg unna,men det var jammen galt for enkelte kvinnfolk her inne,det og!Hva skal en stakkar gjøre? Nei,det finnes jaggu meg ikke noe vesen som er så egoistiske som oss kvinnfolk!!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #27 Skrevet 6. januar 2008 Skrive feil eller ikke. Enten er denne personen "oppdiktet" eller en lystløgner selv. "hun sa hunn jikk på p-piller og jeg kjøpte piller til henne og hun sa hun tok.... men hun kastet de bare... å etter en stunn så oppdaget jeg det... og hun tilsto at hun hadde sluttet med p-piller.... " nr 1: Alle jenter under 20 får p-piller gratis, her er det ingen som har kjøpt noe. nr 2: Ingen har lov til å skaffe p-piller for en annen person uten resept. Man kan ringe fastlegen selv og få ny resept etter tidligere konsultasjon, men da skal pasienten være kjent. Noen andre kan hente pillene med resepten. Men ingen kan gå å kjøpe p-piller.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #28 Skrevet 6. januar 2008 Skrive feil eller ikke. Enten er denne personen "oppdiktet" eller en lystløgner selv. "hun sa hunn jikk på p-piller og jeg kjøpte piller til henne og hun sa hun tok.... men hun kastet de bare... å etter en stunn så oppdaget jeg det... og hun tilsto at hun hadde sluttet med p-piller.... " nr 1: Alle jenter under 20 får p-piller gratis, her er det ingen som har kjøpt noe. nr 2: Ingen har lov til å skaffe p-piller for en annen person uten resept. Man kan ringe fastlegen selv og få ny resept etter tidligere konsultasjon, men da skal pasienten være kjent. Noen andre kan hente pillene med resepten. Men ingen kan bare gå og kjøpe p-piller.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #29 Skrevet 6. januar 2008 Det var det jeg også mente,trodde jeg var helt ute nå.Men det var jeg heldigvis ikke ;-) Tror noen ler godt no,fordi vi har giddet å svare på dette innlegget ;-) Vanligvis går skrivefeilene om igjen på de samme ordene,men synes skrivefeilene her er en smule påfallende. Men om dette skulle være sant så sier jeg bare LYKKE TIL ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #30 Skrevet 6. januar 2008 Stussa litt siden HI sine innlegg ble mer og mer vanskelige å lese pga større skrivefeil. Gadd ikke å henge meg opp i det, men jeg vet ihvertfall at det jeg skrev om p-pillene er riktig. Så ja, er sikkert noen som har hatt det morsomt nå! Men jeg får bare si lykke til jeg også, hvis dette skulle være sant!
Jannamor Skrevet 6. januar 2008 #31 Skrevet 6. januar 2008 nei nei nei nå må vi ikke henge oss opp i skrivefeil. HI har jo dysleksi må vite. Man kan da ikke påpeke noens skrivefeil, eller gud forby irritere seg over de, er det mulig??? hahahahah
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #32 Skrevet 6. januar 2008 Jannamor- Har du splitta personlighet eller noe? Her inne oppfører du deg som den kjerringa som kun er ute etter å såre andre med deres svakheter. Som ikke har noe med innleggene deres å gjøre. Mens på skravle skal du få råd til ditt og datt med dine spørsmål og smålige problemer. Du har vel lagt ut en del tråder i dag?
Jannamor Skrevet 6. januar 2008 #33 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er splittet og farlig og nå kommer jeg og spiser deg!!!! MOHAHAHAHAHAHA Jeg er redd, trist og sint på engang. Aldri kjent det? sinna her da vet du! uansett så er jeg tøff nok til å skrive alt under en fin ting som heter nick... hørt om det?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #34 Skrevet 6. januar 2008 Nei,ikke egentlig. Ihvertfall ikke her. For alt du vet kan jeg være den som "trøstet" deg på skravle, genialt! Det er forskjell på å være sinna og lei seg og å være stygg. At du har krangla med gubben og har littt voksesmerter i lysken skal ikke gå utover de som har dysleksi. Du la ut en tråd om skrivefeil som ingen er enige med deg i. Så hvorfor du fortsetter i på denne tråden også er bare helt idiotisk!
Jannamor Skrevet 6. januar 2008 #35 Skrevet 6. januar 2008 jepp jeg er en idiot. Og jeg har IKKE krangla med min mann! vet ikke hvor du har det fra. Om folk ikke er enig med meg, så er det helt ok. Om jeg blir hoggstabben for det, så er det også greit. Om det gjør meg til en gjennomtrengende slem person derimot... nja skeptisk
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #36 Skrevet 6. januar 2008 Du får det bekrefta at du er ikke har rett i noe du sier fra to tråder her. At du har krangla med gubben er et uttrykk lille venn.
Jannamor Skrevet 6. januar 2008 #37 Skrevet 6. januar 2008 ikke at jeg ikke har rett,, men at noen er uenige... rådet mitt var ikke dårlig, men at dere er uenig med meg i språk det er helt oki ...suss...
kristbo Skrevet 6. januar 2008 #38 Skrevet 6. januar 2008 synes du skal passe på hva du skriver om skrivefeil etc. har du hørt om lese og skrive vansker???? mange over 10år som sitter i den båten skal jeg si deg, noen av oss går til og med ut fra universitetet med gode karakterr!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #39 Skrevet 7. januar 2008 HI sin kjæreste er tilbakestående.. Skjønte dere ikke det? Så senabort er nok ikke vanskelig å få innvilget.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #40 Skrevet 7. januar 2008 Dette MÅÅÅ jo være et tulleinnlegg, hahahaha. Har ikke sett maken, jeg! Og de skrivefeilene som dere har hisset dere så kraftig opp over, ser meeeeget påtatte ut! Er nok noen som er ute etter en god latter her, tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #41 Skrevet 7. januar 2008 Huff... Du kan bare GLEMME å få noe suss fra meg etter den usmakelige hetsingen av folk som ikke er så dyktig i rettskriving. Sorry: Du aner ikke hva du gå glipp av!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #42 Skrevet 17. januar 2008 Så mye skrivefeil og du sier "deres situasjon", umh, unnskyld at jeg sier det, men har dere det som før ble kallt MBD eller noe slik? Ville du vurdert barn senere i livet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå