Gjest Skrevet 27. januar 2008 #26 Skrevet 27. januar 2008 var ferdig attført våren 2007, så jeg holder på å jobbe opp sykepengerettighetene slik at jeg har krav på foreldrerenger. har en gutt på 9 år fra før. men vil ha sykepengerettighetene på plass fordi jeg regner med å bli sykemeldt tidlig i svangerskapet hvis bekkenløsningen blir like ille som sist. tør ihvertfall ikke ta sjansen på at jeg klarer å jobbe til et stykke uti svangerskapet.
sunshine87 med spire :) Skrevet 28. januar 2008 #27 Skrevet 28. januar 2008 Hei Jeg venter, fordi mannen min ikke er klar enda. Vi har snakket masse om det og han er virkelig fått med seg at jeg ønsker meg barn. Nå har vi ikke pratet om det siden i nov/des i fjord,, og det pågrunn av at jeg ikke ønsker at han skal føle seg presset. Han har sagt eller vært enig om i år eller neste år. Så vi for se:) Vi har vært gift i 2 år og har leilighet ilag,,han driver firma og jeg jobber 60%. Så vi er egentlig "klar". Men jeg prøver å ta tiden til hjelp. Har endelig fått et avslappet forhold til det. Og det er faktisk veldig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå