Gå til innhold

Kan ikke dy meg...MÅ bare:)

Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den teorien trur eg på, men eg har ein mistanke om at ho er "forelska" i meg og. Kan ha noe med å gjere at ho er med faren heile dagen og berre med meg når det er tid for mat og kos. Til farens store fortvilelse er eg veldig favoritt i desse dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA, veldig bra!! :D

Eneste forskjellen mellom han og min snupp (bortsett fra at min smupp ikke er asiat, da...) er de lange beina og armer som tar seg for...

Skrevet

det er forresten ikke min snuppe heller..ha ha!!

Skrevet

ja har merket en tendens til at hun foretrekker meg. men hun er veldig opptatt av pappa også. men når hun har slått seg og skal ha trøstekos...da er det KUN mor som duger =)

Skrevet

Ja, den teorien tror jeg også på!

Her har vi det omvent, Mammo&mallo. Han blir helt henrykt når pappa kommer fra jobb og blir helt trist i øynene når pappa går på do o.l. Han simpelten ELSKER pappan sin! :)

Skrevet

så fint for pappaen da:) tenker han er bra stolt:)

Skrevet

Er det du som er mest heime ifie? Eg trur at mallo forbinder meg med mat og kos, mens pappaen stakkar blir litt selvfølge sinden det er han som er i permisjon. Eg studerer og har litt mindre tid sammen med ho og dermed så blir eg litt ekstra stas. Men du skal sjå når ho begynner å bevege seg litt meir og slår seg så er det den trygge pappaen som duger mest.

Skrevet

Ja, veldig! Og det er jo deilig for meg også, at jeg ikke blir den eneste som kan trøste, legge o.l.

Nå skal pappan være borte i nesten fire uker, så det blir kjempespennende å se hvordan han reagerer på det! Uff, jeg syns ordentlig synd i han... Begge, egentlig! Går sikkert bra! :)

Skrevet

Ja, jeg har permisjon og er hjemme hele dagen. Pappan jobber, og i perioder mye overtid også. Jeg merker jo at snuppen søker mer kontakt med meg enn pappan hvis vi er ute og han blir litt utrygg, så vi har jo helt klart et litt annet bånd enn han og pappan. Det blir sikkert som hos dere når jeg går ut i jobb og pappan tar sin permisjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...