Gå til innhold

Kan ikke dy meg...MÅ bare:)

Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er nettopp blitt 6 mnd og sitter helt stødig og har begynt å krabbe/hoppe på rompa bortover. Er så UFATTELIG morsomt å følge med på henne når hun driver med akrobatikken sin bortover gulvet og ser at hun er kjempe stolt av seg selv. Lyser opp når jeg go`snakker med henne:)

Andre som vil skryte litt av sine poder?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey da:)

Hun sitter i sånn ca 8 sekunder uten å falle også har hun begynnt å haltekrabbe på en måte:)

Flink din er da, som hopper på stumpen!!!

Skrevet

Hun er snart 7 mnd

Skrevet

ja syns jo selvsagt hun er kjempeflink:)

har en liten teori om at det kan ha noe med størrelsen på barnet å gjøre når de begynner å sitte/krabbe etc.

mulig jeg tar helt feil, for jeg baserer dette på barselgruppa snuppa mi hører til. Hun er desidert minst (størrelsesmessig altså) og er den som akrobatiserer mest. Av 8 unger er hun den eneste som sitter etc.

Noen som har noen formening om dette faktisk stemmer?!

Skrevet

Jeg skryter lett!! :D

Gutten min er sju mnd og han ligger i hardtrening hele dagen for å lære å krabbe! Han er stø som et fjell det han står på alle fire, men har ikke funnet ut at han må flytte armene, ikke bare beina (ja, han går på nesa) for å komme framover :) Han har begynt å åle seg litt, da, men har ikke gitt opp å trene på krabbinga likevel. Flinke flinke gutten min!! :) :) :)

Skrevet

Storebror her i huset hoppet også på rompa. Han krøp først skikkelig etter han hadde lært å gå...

Skrevet

ha ha, samme som datteren min, hun går på snørra rett som det er! Ser nesten ut som et sånt dansetriks de driver på på dansefeber:) Sånn stå på hodet triks

Skrevet

rart de orker å trene så intenst egentlig:) helt utrolig!!

og ja vi har noen nestestyvere her vi også ja....blir en del knall og fall når man trener dagen lang;) rimte litt gjorde det også:)

Skrevet

ja hva er det egentlig med det hode trikset?!?! snuppa stuper nesten kråke....jenta kommer vel til å få sjokk den dagen hun bikker over;) he he

Skrevet

Gutten miner ingen akrobat, men sterk og stødig og har masse bevegelse i kroppen, også er han blytung! Så det blir jo litt motsatt fra jenta di, Mammamilla. Men likevel tror jeg også at små, lette kropper greier mer sånt. Men det har jo også mye med teknikk å gjøre og det har jo ingenting med str å gjøre.

Skrevet

det er sant, teknikken kommer jo med trening:) slik som minsten din holder på med! he he:)

Skrevet

Hehe, her står vi ikke på hodet, her sier det "dunk!" (brystkassa) og "klask!" (kinnet) når snuppen sparker fra! :)

Skulle likt å sett det dansetrikset, forresten! :D

Skrevet

Jeg har helt motsatte erfaringer... på barselgruppen min var det den største ungen som var tideligst ute med å sitte å krabbe..å han var dobbelt så stor som de andre ungene på gruppa !!

Jeg tror babyer som er litt runde er mer stødige jeg,fordi de har litt hjelp i hvalpefettet til å støte seg opp=)

Skrevet

auch, det hørtes da brutalt ut;) blir det mye grining og trøsting på dere og eller?!

Skrevet

hi hi, den var god...det med valpefettet altså;)

Skrevet

Og trikset heter: *trommehvirvel* Babyfreeze! Tilfeldig, neppe!

Koselig lesing, søte småtasser!

Skrevet

sønnen min på 19 mnd satt, reiste seg til møbler og krabbet da han var 6 mnd. men gikk ikke før 11 mnd :)

han er liten og lett.

Skrevet

Neida, det går veldig bra! Men jeg bråsnudde meg da jeg hørte de lydene i dag, ja! Helten streber videre han! :)

Men han skaller mye i møbler og greier, da. Også rygger han en del enda, så da setter han seg fast under sofan eller under stolene til spisebordet :)

Det er jo så fryktelig mye å undersøke og småforske og finne ut av når man er så ny i verden! :)

Skrevet

Hehe, jenta vår er snart 7mnd, og er veldig flink til å snu seg over på magen.....og eh ja det var det. =) Ho sitter dersom eg lener ho godt opp med puter på sidene, men egentlig berre i eit par sekunder. Ho faller fort forover istadenfor då, :-P

Eg kan skryte av at ho er veldig blid da, og ler og skratter istadenfor å sutre når ho vil ha oppmerksomhet. Så synes ho det meste er morsomt for tida. Alt fra at mammo går forbi til at hunden springer etter leika me kasta. Augene stråler når ho ler, desidert den blidaste ungen eg har vert borti.

Skrevet

så sant så sant! Og her i huset har vi fortsatt juletreet på plass ( ihvertfall til i morgen) og det er like morsomt hver gang hun "oppdager" juletreet..peiler seg inn og så jobber frenetisk for å komme seg bort til det...bare for å bli distrahert av et eller annet når hun er cm unna:)

slår ikke feil, skjer hver gang:)

Skrevet

leste eller hørte et sted, at vi var avhengig av å forelske oss i barna våre for å orke alt "strevet" med de:) og det tror jeg på...det med forelskelsen altså...veller opp i øynene mine når jeg ser på henne og smiler:)

skjønne skjønne jenta mi:) hm...tror jeg må gå og ta meg en liten titt jeg. He he;)

Skrevet

Snuppen kommer seg hele veien til treet han! Jeg bare må la han leke med det, jeg, for han strever sånn med å nå helt bort at jeg har ikke samvittighet til å flytte han unna...

Tenk at alt mulig er så spennende da! For et deilig liv! :D

Skrevet

nja, ligna litt faktisk...bortsett fra at beina ikke spriker fullt så mye:)

Skrevet

vi har jo et like deilig liv (til en viss grad)...for vi oppdager jo alt sammen med de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...