mayaya Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 5. januar 2008 Det jeg trodde, ja. Var nede hos svigermor og leste på boksen i kveld. Knis
Mille** Skrevet 5. januar 2008 #27 Skrevet 5. januar 2008 Ungene mine spiser det nesten aldri. Når de en sjelden gang spiser det går det i vanlig type, sikkert full av sukker.
rødhette* Skrevet 5. januar 2008 #28 Skrevet 5. januar 2008 Og derfor vil ikke jeg gi han yoghurt hver dag... Foreløpig har han såvidt fått smake, da, men tenkte gi han litt yoghurt av og til.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 5. januar 2008 #29 Skrevet 5. januar 2008 Eg personlig er veldig glad i natrurell. Og før nr 1 blei så stor at han kunne velge sjav så fikk han naturell og vanlig skogsbær yoghurt. Nå vil han ha slik med ku på. Kjøper det når han er med også kjøper eg vanlig når han ikkje er med og seier at dei ikkje hadde att slik med ku på på butikken. Velsa er det litt opp og ned med, nokon gonger vil ho ha yoghurt og andre dagar ikkje, men ho er alt etans så det blir ett fett for ho.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #30 Skrevet 5. januar 2008 hun får yoghurt ca 3dager i uken. gir biola, hjelper litt på magen hennes også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå