Gjest -<<- Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Stort sett helt ordinær yoghurt naturell.
tuppen og lillemor Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 litago siden den er klumpefri, så kjøper jeg sånne bitte små youghurt på lidl, de er akurat passe oppi, og knall god, de er å annbefale.
mayaya Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er grønn på området, og mener ikke å tråkke noen på tær eller fingre eller noe nå, men.. Er det ikke sukker i Litago?
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Sånn i babyglass, pære banan med yoghurt / mango med yoghurt. Trodde ikke de skulle ha no av sånn vanlig før de ble året jeg...?
celodi Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 den de vil ha!! Varierer litt!! Nå vil de gjerne ha god morgen..
mayaya Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 hs sa at jeg kunne gi fra 9 mnd.. hmm
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 naturell. Litago er det nesten like mye sukker tilsatt som vanlig yoghurt. Regner med folk kjøper den pga fravær av klumper.
Pysjen Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 mayaya- jeg tror det er sukker i all yoghurt?
mai mammaen til to Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 tror nok det er sukker i ALL yoghurt.. kanskje ikke helt naturell men alt annet.. snuppa her liker godt de som er sånn kesam greier... men nå har hun lite mage problemer så da gir jeg henne biola yoghurt.. det liker hun godt. og det skal hjelpe litt på magen også
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Nei, det er ikke sukker i all yoghurt. I yoghurt naturelle er det ikke sukker.
mayaya Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 Oki, da var det som jeg trodde ang Litago. Da skal jeg kjøpe inn naturell til han også
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Soyayoughurt :-) Men før vi måtte gå over til det youghurt naturell.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Om du eller barna ikke syns den smaker nok, kan dere gjøre som vi gjør; blande fruktmos eller frukt oppi. Da er det hvertfall fruktsukker med litt mer næring i:)
mayaya Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2008 Jeg spiser den naturell, ja. Mannen derimot, er pyse og må ha smak.
rødhette* Skrevet 5. januar 2008 #18 Skrevet 5. januar 2008 vanlig tine yoghurt med frukt. Mener det er mindre sukker i den enn litago-yoghurten, men ikke helt sikker altså. Var det iallfall før.
mayaya Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 5. januar 2008 vanlig yoghurt inneholder nesten like mye sukker som cola :-p
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #20 Skrevet 5. januar 2008 Naturell smaker jo noe:) Den smaker jo faktisk yoghurt. Er alt det andre som ikke smaker noe annet enn sukker og syltetøy. He he:)
*dum&deiLig*™ Skrevet 5. januar 2008 #21 Skrevet 5. januar 2008 Spiller det egentlig noen rolle hva andre gjør?
Martin+Mamma Skrevet 5. januar 2008 #22 Skrevet 5. januar 2008 yoplait med blåbær. den er sukkerfri:)
mayaya Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 5. januar 2008 Jeg spurte fordi jeg ikke gir ennå, men skal begynne. Ikke vet vel jeg hva som er best. Og ikke visste jeg om det var sukker i Litago. Og ang yoplait - den er det jo søtningsstoffer i - åssen kan jeg vite om jeg kan gi det til han?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2008 #24 Skrevet 5. januar 2008 Det skal de helst ikke ha før ca 3 års alder pga lite modne tarmer. Søtningsstoffer:)
Gjest -<<- Skrevet 5. januar 2008 #25 Skrevet 5. januar 2008 Det kan du ikke. De blir ikke enige om hvorvidt søtningsstoffer er virkelig farlige eller bare kanskje farlige eller bare litt farlige, men den foreløbige anbefalingen er ikke før tre år. Selv mener jeg at etter tre år er like tåpelig, men det blir jo en smakssak. Om ungen liker naturell er det ingen grunn til å gi sukrede saker, om ungen vil ha søtt og du er villig til å gi det vil jeg anbefale fullsukrede fremfor kunstig søtede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå