Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. januar 2008 #26 Skrevet 6. januar 2008 Heisann:) bor i en 115kvm stor leilig på to etasjer i stavanger:) Ingen dyr her igården:) men venter i spenning på en liten baby:)
LilleFrøkenL Skrevet 6. januar 2008 #27 Skrevet 6. januar 2008 Mahalkita:) Ja det er herlige hunder:)så domt at hun er så allergisk da! kikka på hjemmesiden deres,den var kjempebra:)hun er mye større en hannen vår:)han er så liten! det blir spennende å se hvordan di reagerer når det kommer en liten tass i hus ja:)men det går nok bra:)
blirjegsnartmamma Skrevet 6. januar 2008 #28 Skrevet 6. januar 2008 Vi bor i en 2 roms på carl berner.. Det går akkurat for oss 2, men savner et ekstra rom - og begynner å bli mektig lei felles vaskeri!! Så nå ser vi på hus Litt utenfor oslo da - i oslo by er det jo bare å gi opp.. Forhåpentligvis kan vi kjøpe hus og lage barnerom snart .)
miobell Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 6. januar 2008 2roms på Carl Berner ja... da vet dere hva det vil si å bo midt i en dyr by og savne et ekstra rom i leiligheten... 2roms midt i byen på oss også..vil en ha noe stort i oslo bør man jo nesten være millionær... dette frustrerer meg for tiden.. vi har god inntekt, men i oslo kreves mer skal en bo passe stort og sentralt. vi får se hva vi gjør ;-) Visninger i dag! Lykke til med "hus jakt" snartmamma?*2pp*
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 6. januar 2008 #30 Skrevet 6. januar 2008 Heisann! Ser folk vil på visninger! Vi skal ha visning på leiligheten vår i dag, 70 kvm i Lillestrøm, den er veldig fin ;-) Lillestrøm er knall¨å bo i, du slipper byståket, men har alt rundt deg allikevel... Og så er det ti min med tog til Oslo Vi flytter fordi vi har kjøpt oss hus litt lenger bort i gata... Blir trist å flytte fra leiligheten, men vi er veldige glade i å pusse opp, og nå er vi ferdige med leiligheten, så da tro vi til med hus.. Hehe, 200 kvm med oppussing! jejjejeje!!!
Skatt i magen :) Skrevet 6. januar 2008 #31 Skrevet 6. januar 2008 Hehe, ja, hun er ganske stor.. Hun var den største tispa i kullet.. VI har mye kontakt med de som har den ene kullbroren til Zita, og han veier bare 37 kilo, Zita er 40 nå Men hun er myyye bredere enn han, bredere enn mange rottweilere.. Men nå har Zita løpt løs i skogen siden hun var 8 uker, tror nok det har hjulpet mye på musklene Hvem er deres etter? Zita er etter Infinitys Amanda og Whiskey.. Whiskey er en flott kar!!
Randis Skrevet 6. januar 2008 #32 Skrevet 6. januar 2008 Vi bor i enebolig i Klæbu mannen min, jeg og to skjønne sønner.
AO3 Skrevet 6. januar 2008 #33 Skrevet 6. januar 2008 Jeg, samboer og kattene bor i Nordland, i et koselig rekkehus. Vi leier, for vi har ikke somlet oss til å finne ut hvor vi ønsker å bo enda, og da er det ikke noen vits i å kjøpe. Vi vet jo at vi kommer til å flytte rundt endel de neste 4-5 årene pga jobben/spesialiseringen hans, og da er det ganske håpløst. Ingen vits i å kjøpe for bare et år eller to. Vi har tre soverom her, så vi har masse plass. Deilig!
LilleFrøkenL Skrevet 6. januar 2008 #34 Skrevet 6. januar 2008 Bajas er etter infinitys Zoe og Whiskey. bajas er nå 41 kg,så er en liten hannhund!men han er ganske lav også. ja whiskey er fantastisk:) Zita var kjempefin,såg ikke ut som en typisk tispe!di pleier å være mye smalere i fjeset,men virket ikke som hun var så smal! har dere barn fra før?
Skatt i magen :) Skrevet 6. januar 2008 #35 Skrevet 6. januar 2008 Nei hun er i grunnen ikke noen typisk tipse nei.. Hun er ganske bred og litt mere maskulin kroppsbygning Ellers så har vi ingen barn fra før av nei, vi har jo Zita, hun er som en unge Dere da, noen barn fra før av??
Charla Skrevet 6. januar 2008 #36 Skrevet 6. januar 2008 Vi bor i Bergen, terrasseblokk i 3. etasje, 4 roms leilighet. 96 kvadrat. Stor, solrik og deilig veranda! Bor sammen med min forlovede og vår vidunderlige datter på 3 1/2. Ingen husdyr:)
*Vi blir 5* Skrevet 6. januar 2008 #37 Skrevet 6. januar 2008 Vi bor i en romslig enebolig i Søgne,like vest for Kr.Sand.Bor sammen med mannen min,dattera vår på 1 år og våre 3 katter =)
LilleFrøkenL Skrevet 6. januar 2008 #38 Skrevet 6. januar 2008 Nei vi har heller ikke barn fra før,men har hendene fulle me Bajas! Han kan være en ramp til tider:) Har dere prøvd lenge eller?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. januar 2008 #39 Skrevet 6. januar 2008 Vi bor i en 3-roms leilighet i Oslo som sambo eier:)
Nerama Skrevet 7. januar 2008 #40 Skrevet 7. januar 2008 vi bor i 90 kvadrats hus i elverum.... driver å byr på gård nå i skrivende stund.. spennende!! men blir jo helt stressa av spenning.... i 5pp.... så klaffer vel snart!?
Puumi Skrevet 7. januar 2008 #41 Skrevet 7. januar 2008 Bor i Nord Norge , 1,5 mill for 240kvm hus, med 1.3 mål tomt, 600 m utenfor sentrum supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå