Gå til innhold

Overhysteriske mødre= gode mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pokker, skrev et langt svar som ble borte fordi jeg ble frakobla fra nett når jeg trykte lagre...

Uansett... hva som gjør en kvinne til en god mor, har ingenting med om man gir ungen kake eller ikke, om man bruker våtservietter eller ei og hvilket merke man har på vinterdressen.

Sier ikke at ka-ping er en bedre mor enn deg. De fleste gjør ting i den hensikt at det skal være det beste for deres barn. Og de fleste foreldre er gode foreldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma for meg det vel... synes allikevel det er overdrevent når foreldre er hysteriske (ja jeg kaller det dét når foreldre skyr sukker med alle midler) og holder på å få slag om ettåringen får en liten ts med vaniljesaus eller hva det skal være. (Eller et stykke kake for den saks skyld.) Men meg om det, og om du ikke spiser kake er det helt greit...

Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så farlig om de skulle få et stykke. "Dere" tror vel ikke at ungen konstant vil mase etter søtt etter en slik opplevelse??

Skrevet

synes det er teit av deg å henge ut noen pga de har ulike meninger som deg. alle har forskjellige grenser til sine barn. og det vill ikke dermed si at ei som ikke vill gi ungen sin på 1 år kake, tror hun er så mye bedre enn en annen mor som velger å gjøre dette!

som jeg ser an ting i dag tror jeg ikke at jeg vill gi ungen min kake på 1års dagen sin, OM ikke hu spørr etter det selv. da vill jg ke nekte hu det! Noen unger får pupp når de er 1 år, og da skal de introduseres md kake? nei. høres teit ut for meg.

men det er det JEG mener! du har en annen mening! og da er d unøvendig av dg å henge ut noen for at de har andre meninger enn det du har!!!

Skrevet

Signerer HI, neffi og Carnivale.

Jeg er vel en såkalt overhysterisk mor på enkelte områder selv, og har ingen problemer med å se at det ikke alltid gjør meg til en god mor....

Skrevet

Har aldri opplevd noen som er sånn i virkeligheten jeg... Sånn helt overhysteriske mener jeg!

I et familieselskap engang ble jeg lettere hysterisk for at noen ga lille rosiner, hadde hørt her innefra at det ikke var bra pga. det og det. Bortimot alle lo av meg.

Skrevet

hm... innlegget til ka-ping leste jeg med en anelse ironi jeg da...

:-)

Skrevet

Hva er definisjonen på en god mor da? Man er ingen dårlig mor samme hva man velger i dette spørsmålet,men å bli overhysterisk om noen gir sjokolade til barnet ditt, uvitende om hva du mener om det, er kanskje å dra det litt langt.

Skrevet

TurboPrinsessen, godt noen her skjønner ironi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...