Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 bruke penger på doppler???? Hva er poenget? Bare for å høre hjertelyden?det er vel bare morsomt 2-3 ganger i begynnelsen eller.... Ser at noen gjør det for å føle seg trygge?? på hva da?Hvis hjertet ikke slår en dag så får du jo alikevel ikke gjort en dritt med det selvom du har doppler....nei bare bortkasta penger mener jeg!!! Mye bedre å stole på liv og spark i magen,gratis også.Folk skal kaste så mye penger ut av vinduet for tiden..hva med å bruke de på veledighet i steden da? jeeeeeseees.
bixit Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Sikkert for å slippe å bekymre seg de gangene man ikke kjenner spark eller har kjent spark på en stund? Går jo som oftest greit, men en kan jo sjekke selv da.. Sikkert litt moro for barnefar også da vil jeg tro. Jeg vurderte å kjøpe selv, men gjorde ikke likevel.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 man klarte seg før i tia.. uten noe dritt .. har folk sååå lite å bruke penger på??
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 hvorfor henger folk seg oppi hva andre folk bruker pengene sine på spør du meg... det er tragisk det... la nå folk betale og bruke pengene sine på de man vil...
Ikkelektuell Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Faktum er at gravide, hormonelle kjerringer er drømmekundegruppe nr. 1. Nå snakker jeg ikke bare om dem som mister i hytt og pine, jeg snakker om alle som mistet bakkekontakten idet de ble rugestasjon (og dem er det mange av). Spill på den saueaktige trangen til å eie noe som er nyere, bedre og dyrere enn hva alle andre har, og de kjøper hva som helst. Spill på den irrasjonelle redselen for å miste barnet, og de kjøper hva som helst. Og der har du forklaringen på at denne doppler-saken faktisk er salgbar til privatmarkedet.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 skjønner ikke hvorfor du som egentlig ikke hører til her engang gidder å komme med slike utsagn...
Ikkelektuell Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Hva vet du egentlig om hvorvidt jeg "hører til" her inne eller ei?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 WOW Positiv respons på innlegget mitt.Også på krangle!!!så ikke at den kom men flott at folk er enige...virker jo som mange blir påvirket her inne også da,det folk ikke visste var før de ble gravide skal alle ha nå fordi "alle andre på bim har det" !!! Stå på! Butikkene gnir seg i henda,og tenker dumme kjøpeglade kjerringer.....
Turid Laila Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Assa, hvis ikke man skriver på skravle så er man ikke med i gjengen lizm! Daaaaahhh!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 jeg er en dum kjøpeglad kjerring da... som ønsker at mannen min skal få høre det samme som meg...
Ikkelektuell Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal ikke krangle på at du er ei dum, kjøpeglad kjerring - det vet du mye bedre enn meg. Si meg, hører du mye til babyen i magen din uten en slik doppler? Siden du sier at mannen din skal få høre det samme som deg, mener jeg.
Ikkelektuell Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Sorry, Hockey. Hadde helt glemt den regelen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 ett gratis alternativ- ta med gubben din til legen så får også han høre hjertelyden... =p
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #18 Skrevet 5. januar 2008 kjøper det jeg har lyst på, og støtter ulike organisasjoner. Har faktisk penger til det, heldige oss! hvorfor bry seg om hva en del bruker pengene sine på..??????????
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #19 Skrevet 5. januar 2008 det som jeg synes er litt irriterende med dette innlegget er hvorfor bry seg? vi er forskjellige og alle har ulike svangerskap og ulike følelser som følger med dette. Hvis dette skal hjelpe noen så er vel det det viktigste. Virker som mange tror det er en fasit på et svangerskap og hvordan en skal være da. Enten så legges det ut innlegg om hvor hysteriske noen er ang mat, str på mage, vekt, og nå doppler...vi er faen meg ulike!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #20 Skrevet 5. januar 2008 det er sikkert herlig å ha en doppler for å roe seg ned når man er høygravid og greier..I stedet for å stresse seg opp med altslags tanker så tar en å sjekker selv og så føler en seg trygg igjen...Uten å kontakte leger og jordmor ...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #21 Skrevet 5. januar 2008 Bærkorg Måkeskrik Du slår meg som ekstremt arrogant og ufølsom. Når sant skal sies så tror jeg faktisk ikke du har vært gravid med den uvitenheten du demonstrerer i forhold til det å være gravid og usikker. Om ikke annet så får du en elendig karma som følge av all gallen du sprer her inne.
Ikkelektuell Skrevet 5. januar 2008 #22 Skrevet 5. januar 2008 Da kan du jo tro deg tilbake opp i det hølet du kom fra. Karmaen min har det for øvrig utmerket.
bixit Skrevet 5. januar 2008 #23 Skrevet 5. januar 2008 Lurer på om det er noen her som ikke hadde råd til en doppler? Sikkert sant det at folk har for mye penger mellom hendene for tiden. Men jeg irriterer meg mer over naboens nye røde julelys.. Skulle ønske han heller hadde kjøpt seg en doppler..
Ikkelektuell Skrevet 5. januar 2008 #24 Skrevet 5. januar 2008 Må mitt syn på en doppler som nok en overflødig duppedings som kun bidrar til å øke hysteriet blant gravide, ha sitt grunnlag i dårlig økonomi? Vel søkt spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå