Gå til innhold

Inspirert: Hva blir DU kalt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fruen, kjærringa, sjefen eller navnet mitt rett og slett. Stort sett navnet mitt. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fruen, kjærringa, diktatoren, mini og selvfølgelig navnet mitt.

Skrevet

Eg blir som regel kalla vennen. Seier han navnet mitt så støkker eg til, for det er ikkje vanlig.

Dei siste månadane har eg blitt omdøypt til mammo, me får sjå kor lenge det varer (han kaller si eiga mamma for mor, så det er ikkje så sært)

Skrevet

Skikkelig markelig å tenke på at noen har kalt deg noe slikt! Kan ikke komme på ett innlegg der du har vært kvass, for kvass, eller bittebittelitt kvass en gang. Til og med de som fikk topplokket mitt til å lette av hissighet har du gått inn og spredd roen og freden i. For et mannfolk det må ha vært, huff.

Skrevet

Hadde han kalt meg kjerringa/kjærringa hadde jeg blitt sint. Et ufyselig ord.

Skrevet

Før kalte ham meg for pus, men nå når jeg tenker meg om går det mest i sjef, og navnet mitt... Hmmm...

Hva han kaller meg offentlig vet jeg ikke, men tenker han bruker dama eller navnet

Skrevet

Her oppe er det rett og slett dialekt, og ikke vondt ment å kalle noen for kjærringa. ;o)

Skrevet

Dronninga =)

Ganske passende i grunn, hehe =P

Skrevet

Han hadde problemer. Jeg gjorde ikke noe galt når han kalte meg sånne ting. Det var faktisk nok å svare han på gal måte, så vips; man er en fucking bitch.

Har ikke sagt for mye om det jeg gikk igjennom med den mannen,men han kunne fks late som han brakk seg om han så den gravide kroppen min,da jeg venta vårt eneste barn sammen.

Han spytta på min gravide mage i dusjen engang...i det hele tatt; jeg er faktisk i dag ikke sikker på hva som gikk av meg den gang jeg falt så pladask for den mannen der...Noen er den fødte verbale mishandler, og tilogmed mora hans kunne ikke skjønne hvorfor han var blitt som han ble.Hun er nemlig det søteste damemenneske og den skjønneste svigermor noen noensinne kan ha!

Nåja,dette var nå bare et aldri så lite svar, marikanari ;o)

Skrevet

Når mannen min omtaler meg til andre, så kaller han meg kjerringa si. Og for meg er "kjerring" en hedersbetegnelse, for som en eldre mann jeg kjenner sier: Kjerringa mi er jo det kjæreste jeg har! De to ordene kjerring og kjæreste har altså samme utspring. :-)

Når mannen min snakker til meg, så bruker han som regel navnet mitt, eller mamma dersom gullet er til stede.

Skrevet

hjemme:Pus og elskling, og navne mitt seff.

Ute:damen...=)

Skrevet

Dette blir jeg kalt av sambo:

Prinsessa

Vennen

og det jeg liker minst: Feite Doris :) hahha.. (intern spøk),

Skrevet

Konemor:) Han har lagt meg inn på mobil under det navnet også. På jobben hans omtaler alle meg som konemor:) Liker det jeg da:)

Skrevet

På tlf har han lagret meg som "min kjære pus"..juhu..hehe..;)

Ellers går det vel i kjære og vennen min eller navnet mitt, om det er noe viktig... ;)

Til andre sier han damen,samboeren eller navnet mitt.

Skrevet

Gullet mitt

Jenta mi

Dama

Samboeren/forloveden

Hora mi, men det er kun får å kødde med meg!

Og navnet mitt da selvsagt.

Skrevet

hihi

konemor

sjefen

kjærronga

kona

elskling

søtnos

Skrevet

Av mannen...

...hjemme:

- nutta

- kula (jeg er gravid)

- jenta mi

- gamla (jeg er 27 år)

...til vår sønn:

- mamman

...på sin jobb/til andre

- kona

- kula

- navnet mitt

- gamla

Og jeg elsker de alle!

På min jobb blir jeg kalt:

- navnet mitt

- sunshine

- honney bum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...