Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg blir som regel omtalt som kjærringa eller dama.. Hva med deg?
Alba44 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Spurte mannen nå og dette omtaler han meg som: kona godkona fruen )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Helvetes kjerringkreket. Men det var en morgen vi hadde det travelt og jeg ikke kom meg opp av senga før 20min før avreise. Hvorfor? - Fordi jeg dagen før hadde gjort klart alt. Trengte kun 15min i dusjen og var klar 1 min etter avreisetid. Men samboeren var like sur. Hehe:) Løste seg fort når jeg fikk forklart han ting da! =) Ellers kaller han meg: Jenta mi. Trukke det er noe særlig mer. Og jeg hater å bli kalt jenta mi og alle andre kallenavn.
Gullemor Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Jeg blir kalt Gullemor, jeg... ;o) Og jenta mi, og kona mi... *sukk*
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Må si at mannen er utenlandsk og bad så tynt om det var greit at han kallte meg "kjerringa" på jobb, for det er dialekt her i bergen og han hadde ikke hørt om det som noe annet enn negativt før vi flyttet hit. ;o)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 fruen,kona,frøkna,vennen,gullet
MamiMaribel Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Hva jeg blir omtalt som offentlig, vet jeg ikke. Hjemme blir jeg kalt mye rart, som f.eks bibinou, bibi, dukka mi, - og må bare få med at av sivgerfar blir jeg kalt noe så ufordragelig som GIRAFFEN og STORKEN !!!!! - og det er ikke brukt som koseord...ehhh....
fox`y Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 av sambo blir jeg kalt:kjære,vennen,jenta mi,å navne mitt hehe... når han omtaler meg til andre så er d enten sambo,dama mi eller navne...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. januar 2008 #18 Skrevet 4. januar 2008 Pusen min, lille venn eller småen
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Tjellå og kvinnfolkje (omtalt til andre) Til meg sier han kjære eller navnet mitt.
Northernlights Skrevet 4. januar 2008 #22 Skrevet 4. januar 2008 Før,med eksen,så ble jeg kalt fucking bitch. Så jeg synes jeg har det bra nå =o) Jeg blir også noen ganger kalt babe,honey og sweetie.
Fire småtroll Skrevet 4. januar 2008 #23 Skrevet 4. januar 2008 Av og til kjærringa, men som regel som regel sier han kjære.
petite fleur Skrevet 4. januar 2008 #25 Skrevet 4. januar 2008 Pus eller pøbelfrø, alt etter anledning ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå