Gå til innhold

Jeg takler ikke dette her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å leverte papirene i dag....og jeg sitter bare å griner... Kommer denne følelsen her snart til å gå over? jeg har snart ikke flere tårer igjen...

Jeg vet ikke hva jeg egentlig vil.....men jeg vil allefall ikke at den andre skal ha kontakt med mine barn, kommer ikke til å takle det...

Og nå sitter jeg her å griner, ungne griner, for jeg griner....

Og nå vil han at jeg skal flytte, for han vil hjem....sammen med ho....

Skal ho bo i MITT hus?

Har fått ordna meg noe økonomisk....mamma ar med meg på sosialkontoret, fikk ltil livsopphold(selv om jeg ikke liker det) Men det er bare to mnd det er snakk om.... De skule betale barnehagen også....

Men hva gjør jeg ang leilighet da? Har lagt inn anonse på zett, men har ikke store håpet om at noen svarer....er jo så mange.....og så må jeg ha i nærheten pga barnehagen.....

Herregud, hva gjør jeg?

Han år ikke samvær med ungene(overnatting) før han har overnattingsplass til ungene....det var han enig i....

Men......jeg orker ikke mer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, kjære deg! Hva er det som skjer??

Vet ikke hva som har skjedd, men for meg høres det naturlig ut om du skal ha ungene, så er det du som skal bo der de har vokst opp..eller??

Vil sende deg mange klemmer!

Skrevet

Jeg har ikke råd til å sitte med huset.....så jeg må flytte....

Og jeg orker ikke tanken på at den andre skal bo her i mitt hus.....

Skrevet

Hvor mye betales det ned på huset i mnd?

Har du skjekka hva du få gjennom nav som alenemor?

Hva med å bare betale renter på huset i en periode fremover, til tilvæelsen stabiliserer seg?

Har du utleiemuligheter i huset?

Skrevet

skal hun flytte inn? han der er så tankeløs at jeg har ikke ord! fy f....!

Skrevet

Avdragene er på ca 9000 i mnd....men så kommer jo forsikring, komunale, strøm og alt det der.....og jeg må kjøpe han ut....

Ja, ho kommer mest sannsynlig til å flytte inne her....

Det er slutt med samboeren hennes, det fiksa jeg på morran i dag....

Skrevet

Var det du som sa ifra til samboeren hennes altså? hehe det fortjener hun altså!

Uff, jeg syns så gruelig synd på deg...

har du noen å snakke med om dette her?

Skrevet

Var jeg som sa fra ja... Men ho presterte å takke meg for det, blei lettere for ho sa ho..

Nei, har ingen å snakke med....alle har nok med sitt...

Satt å snakka med storesøster i dag, fikk masse råd og trøst.... Men når kvelden kommer, så detter alt på meg igjen....

Skrevet

Leverte du skillsmissepapirer eller? Har mannen din og hun dama blitt sammen nå? Har du skrevet innlegg før idag eller?

Skrevet

Leverte dem i dag ja.... Og ja, jeg regner ikke med at de kaster bort tiden noe mer nå....

Har ikke skrevet noe tidligere i dag....

Skrevet

Jeg har så vondt av deg...

Men når du har kommet over den verste kneika, tror jeg du er glad du er kvitt den drittsekken... Herregud for en fyr!!

Faren til min eldste var en skikkelig drittsekk, løy og var utro. Da jeg fant d ut og d ble slutt raste livet mitt sammen. Men etter en stund innså jeg at d er bedre å være alene enn å ha d ustabilt.

Nå har jeg truffet verdens snilleste mann og vi har fått to barn sammen, og jeg har d trygt og stabilt.

Er helt sikker på at d ordner seg for d beste til deg! Men skjønner at du har d helt jævli nå! Er så grusomt når d er barn oppi d hele også, da må man jo liksom ta seg sammen...

Kan dere ikke selge huset? Så får du din del og kan kjøpe noe eget? Synes ikke d blir rett at han og "hun" skal få ha huset....

Ønsker deg masse lykke til og sender deg varme tanker.

Dette greier du! D er han som har tapt noe IKKE du!

Skrevet

Huff, stakkars deg. Sender deg en klem jeg.

Skrevet

åh,hjelpe meg!!!Han høres veldig umoden og barnslig ut!!!

Synes så veldig synd på deg,har ikke ord!!

Sender deg en kjempe klem!!!

Skrevet

Han må kjøpe meg ut om han skal bo her....

Men hvilken stabil, snill mann vil ha en alenemor med to unger da?

Skrevet

For en totalt idiotisk torsk av en mann!!!! Er det hun han jobbet med, som nå skal flytte inn? Og tror han virkelig at det er så enkelt, at man bare kan bytte ut samboeren med en annen straks? I så fall vil han nok skyte seg selv i foten, for forhold bygd på svik har jo en tendens til å bli kompliserte...

Jeg kjenner et par alenemødre, som har tatt opp lån på oppmot 1,2 millioner. Bare på overgangsstønad og studielån. Nå vet jeg ikke om du har utdanning. Om du ikke har det, har du nå en gylden anledning til å skaffe deg en god utdanning. Trygdekontoret sponser 3 år med utdannelse, og denne støtteperioden kan utvides med flere år om nødvendig. Uansett har du rett på en rekke støtteordninger, og vil klare deg bra.

Synes så synd på deg, vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort om min mann sviktet meg sånn. Og så må du vel bare ta tiden til hjelp, for det blir faktisk lettere med tiden. Når du får ting litt på avstand, ser du kanskje også at han ikke var allverdens til mann å samle på heller.

Skrevet

Det er mange menn som gjerne tar en alenemor med 2 unger, så ikke mist troen.

Skrevet

Kan jeg spørre hva som har skjedd?

Leste innlegget ditt i går, og har fått med meg at det var på tide at du kastet han ut, men hva har skjedd?

Får virklig vondt av deg, håper du kommer deg kjapt igjennom det her.

Ta godt vare på deg selv da, ønsker deg masse lykke til.

Klem

Skrevet

Du må ikke tenke på at du ikke finner en snill og stabil mann selv om du har 2 unger!!! For d gjør du.

Jeg har 2 venninner som har vært alene med 2 unger, og begge har fått seg flotte kjærester!

Skrevet

Nå må du ta en ting om gangen:) Puste rolig, glede deg over det du kan f.eks barna dine, hold sterkt fokus på dem i positiv forstand...de vil gi deg glede og styrke videre.

Det praktiske må du ta steg for steg, ser du er igang med et

Det følelsesmessige i forhold til han og "dama" må du prøve å legge fra deg så fort som mulig, ikke la dem prege dagen til deg og barna.

Har vært der selv og tro meg..det blir bedre ganske raskt, du må jobbe hardt nå

Stå på! Dette klarer du:)

Klemmer

Skrevet

Akkurat nå føles det ut som om jeg kommer til å være alene resten av tiden.....

Jeg har ikke noe nettverk rundt meg.....har et pr venninner, men det er alt....

Skrevet

Vet ikke hva som har skjedd. Men forstår du går igjenom et samlivsbrudd. Du får all min medfølelse!

Sett inn anonse i lokal avisa, husk å skriv rolig ordensmenneske og sikker betaler! Lettere å få napp slik, enn å ringe på annonser.

Om det går over? ja, en sorprosess tar 3 år sier de lærde.. Lenge ja, men husk at det blir bedre etter hvert som tiden går =)

Klem

Skrevet

stakkars deg da..har fulgt litt med på innlegga dine..

Men var han utro med henne før du sparka han ut?

Uansett en skitstøvel!!

Neida du kommer ikke til å være alene resten av livet..

Da jeg gikk ifra min ex (heldigvis av andre grunner enn dette) så begynte jeg å blomstre igjenn som flere av vennene mine sa :)

Jeg ble kjent med flere også.

Men det beste som har skjedd meg, det er at jeg møtte en herlig mann :)

Og jeg har 2 unger fra før jeg også ;) nå venter jeg nr 3 med mannen jeg har virkelig lyst å dele livet mitt med :)

Så det ordner seg for snille jenter..bare vent å se.

Du kommer til å tenke tilbake, og finne ut du har et mye bedre nå enn da..når ting har fått roet seg og du har fått orden på livet ditt..nytt hjem til deg og ungene..så kan du begynne leve ditt eget liv..

Lykke til :) Dette her klarer du skal du se

Skrevet

Jaja,håper du er over han til han kommer krypende tilbake når hverdagen kommer slik at du kan le av han!!

Forholdet deres varer neppe så lenge,de er jo utro folk begge to.

Lykke til,skal se det blir å gå bra med dere-alt ordner seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...