Gå til innhold

dere som er for 50-50%

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tåler fraværet av barna mine,det er 1 åringen som sliter.. å da synes jeg det er vondt å være borte fra han.

jeg føler jeg svikter som mor når jeg ikke er der hele tiden..

jeg satt jo ikke unger til verden for at de skal flytte rundt som kaste baller (far dro,orka ikke det økonomiske ansvaret)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som har 50/50, har jo som regel en uke hver. Sånn at det blir mindre frem og tilbake med den ordningen, enn med deres ordning. Så der falt innleggene dine på sin egen urimelighet.

Her hadde 50/50 vært en selvfølge, ved et brudd. Selvfølgelig måtte vi sett etter en annen ordning, om det ikke skulle fungere, men jeg ser ingen grunn til at det skulle være mer naturlig at jeg har hovedomsorg enn faren.

Skrevet

ja, det er lett å komme med sånne utsagn når man ikke er i mine sko. jeg var også enig i 50-50 ved et event. brudd.

men, trodde aldri far skulle dra når barna bare var 3,1 og 13 uker igjen til fødsel!!

som man reder ligger man.

å¨det er ingen stress med ordningen vår, 1 åringen er for liten til mere samvær.. og baby er det uaktuelt enda.

samværet ble anbefalt av f.v.k..

jeg og far klarer ikke å samarbeide,vi er alt for forskjellige (jeg har faste rutiner,er streng på leggetid,å vil at barna ha en forutsigbar hverdag, mens far ikke bryr seg om legge tider,de er oppe til de sovner på sofaen eller gulvet,har ingen faste rutiner og stort sett gjør de som de vil) så 50-50 vil aldri fungere for barna våre..

Skrevet

Det skulle vel bli totalt 14 dager det, altså så nært 50% som man omtrent kan komme...

Skrevet

Barneombudet mener at dagens ordning der hovedomsorg gis til en av foreldrene skal opprettholdes.

Skrevet

er nok ikke det. fredags etterm-mandag kl 1500. å to etterm i uka.. blir vel 10 dager det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...