Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 4. januar 2008 #26 Skrevet 4. januar 2008 er i 15. uke ble SM igår pga bekkenløsning å dårli form.
Cosette Skrevet 4. januar 2008 #27 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har vært sykemeldt siden ca. uke 5 p.g.a. ekstrem svangerskapskvalme. Er nå 25 uker på vei og kaster ikke opp noe særlig lenger, men kvalmen slår meg fortsatt såpass ut at jeg ikke klarer å jobbe. Kastet opp i ni måneder med førstemann også, så var mye sykemeldt da også.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. januar 2008 #28 Skrevet 4. januar 2008 rundt uke 8 tror jeg det var, pga kvalme, hodeverk, svimmling o.l..
Trulte76 Skrevet 4. januar 2008 #29 Skrevet 4. januar 2008 jeg ble sykmeldt i 2 uker nå pga migrene..så får vi ta det derifra.. sist ble jeg sykmeldt pga bekkenløsning ganske tidlig i svangerskapet..så regner med jeg blir det denne gangen også er bare 6+5 idag..
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. januar 2008 #30 Skrevet 4. januar 2008 Hehehe..Ja...Greit å starte litt tidlig... Som du sier, just in case...hehehe...Gleder meg til å se at du roper ut her...=o) Jo, snart føde klar jeg nå...Om 24 dager så er jeg høygravid...Ikke lenge til det...=o) Men har da klart å bli sykemeldt igjen..Virker nesten som om kroppen min ikke vil jobbe mer...hehe..100% over helga nå...Så på mandag skal jeg be om 50% sykemelding ut mnd... Husk..bare å sende meg en mail...=o) Klem
*Super*Mamman* Skrevet 4. januar 2008 #31 Skrevet 4. januar 2008 Sist ble jeg sykmeldt 6 uker før terminen. Skulle ha vært sykmeldt lenge før, men trodde jeg måtte jobbe så lenge for å få rett på sykepenger. Denne gangen ble jeg først sykmeldyt i uke 8 pga bekkensmerter, var da sykmeldt i 2 uker. Så ble jeg sykmeldt i uke 16 pga blødninger, og er sykmeldt ut uke 22.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå