Gå til innhold

Håndsopprekning.. vedr sykemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i 15. uke ble SM igår pga bekkenløsning å dårli form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden ca. uke 5 p.g.a. ekstrem svangerskapskvalme. Er nå 25 uker på vei og kaster ikke opp noe særlig lenger, men kvalmen slår meg fortsatt såpass ut at jeg ikke klarer å jobbe.

Kastet opp i ni måneder med førstemann også, så var mye sykemeldt da også.

Skrevet

rundt uke 8 tror jeg det var, pga kvalme, hodeverk, svimmling o.l..

Skrevet

jeg ble sykmeldt i 2 uker nå pga migrene..så får vi ta det derifra..

sist ble jeg sykmeldt pga bekkenløsning ganske tidlig i svangerskapet..så regner med jeg blir det denne gangen også

er bare 6+5 idag..

Skrevet

Hehehe..Ja...Greit å starte litt tidlig... Som du sier, just in case...hehehe...Gleder meg til å se at du roper ut her...=o)

Jo, snart føde klar jeg nå...Om 24 dager så er jeg høygravid...Ikke lenge til det...=o)

Men har da klart å bli sykemeldt igjen..Virker nesten som om kroppen min ikke vil jobbe mer...hehe..100% over helga nå...Så på mandag skal jeg be om 50% sykemelding ut mnd...

Husk..bare å sende meg en mail...=o)

Klem

Skrevet

Sist ble jeg sykmeldt 6 uker før terminen. Skulle ha vært sykmeldt lenge før, men trodde jeg måtte jobbe så lenge for å få rett på sykepenger.

Denne gangen ble jeg først sykmeldyt i uke 8 pga bekkensmerter, var da sykmeldt i 2 uker. Så ble jeg sykmeldt i uke 16 pga blødninger, og er sykmeldt ut uke 22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...