Gå til innhold

jævla utledninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For dem er det vel akkurat horer vi er.....

Skrevet

Hvem har sagt at jeg har noe i mot nordmenn?? Har vell for faen ikke noe i mot nordmenn!! Har norske foreldre!! Du er jo helt syk i hode du!!Det er DEG jeg ikke liker!!! Du er vell ikke alle?? Stave?? Fant ikke du noe bedre enn det??

Skrevet

Jeg er 100% norsk og er ikke rasist! Utleninger er akurat som nordmenn,noen er drittsekker mens andre er veldig koselige! Ikke se på hudfargen! D er d INDRE som teller!

Skrevet

D er sant d at noen utleninger er slik at de ser på norske jenter som horer eller ludder da! F.eks tyrkere...Men MANGE MANGE norske gutter/menn er også slik! Flere en man tror!

Skrevet

Ja er enig med deg der! Liker ikke alle jeg heller! Det er det vell ingen som gjør. Men det jeg prøvde å si ti anonym lenger opp var at det er en viss forskjell når mann har bodd her hele livet enn når man kommer til landet som voksen. Jeg har aldri fått hverken trygd eller sosialpeng. Jobber og betaler skatt.

Skrevet

Har levd som en norsk ikke som en amerikaner eller asiat. Men den anonyme fitta kunne jeg ha........................

Skrevet

Herregud, takk for gud for utlendinger, ellers hadde jo ikke jeg vært til=0)

Skrevet

Er det mulig! Det finnes faktisk noen snille utledninger/utlandinger eller hva faen du kaler dem. TA DEG SAMMEN

Skrevet

Du ordlegger deg jævlig dårlig hovedinnlegger. Norge har desverre blitt et fristed og et paradis for kriminelle. Det gjelder for øvrig alle, ikke bare de utlendingene du sikter til, for jeg tror du er så innsnevra at du er rasist pga hudfarge.

Problemet her i landet, er at samme hvor alvorlig kriminell handling man utfører, så resulterer det i null eller lite straff.

Så sånn sett burde man være imot politikerne, de som styrer landet her, og ingen andre. Det er dem som er problemet spør du meg.

Skrevet

utlending først og fremst er ikke en ledning man har ute! herregud hvor absurd går det ann å bli da.. nei en utledning er en jævla dritt, eller flere jævla dritter som kommer hit til landet vårt og tror di er kongene på jorden, at de er best i alt.. slår seg sammen i store flokker og er kriminelle og skyter rundt seg.. de kommer seg til norge på ulovlig vis og blir sure hvis de blir kastet ut igjen... skulle så ønske alle sammen hadde ryki på hue å rævva ut. hva pokker skal de bo her for? de har ett eget land og egen religion... er faen ikke mulig å gå på byen å danse engang, di klenger seg rundt deg og kaller oss norske jenter for horer og litt av hvert.. æsj di gifter seg faen med kusinene sine!! ææææææsj hvor kvalmt ekke det da? nei pokkers svarte svin kom dere ut!

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Hehehe, den så jeg ikke før nå faktisk!

Utledninger er de forbaska ledningene man snubler i/henger grusomt synbart over alt, som hører til bl.a bærbar-pc, dvd-spiller, radio o.l.

Skrevet

skam dere! komme med slikt rasistisk piss på et forum som skal dreie seg om barn! jeg er helt sjokkert!

Skrevet

de ser på oss som horer.. hehe...jeg er for at de ikke skal få komme til landet. og holde seg til sin egen rase.

Skrevet

jeg er ikke rasist, men er rasebevisst=P

stem FRP

Skrevet

Du blir kanskje sett på som ei hore, hva vet jeg, men hvordan utlendinger ser på norske jenter generelt bør du vel ikke uttale deg så mye om. Hvilken rase tilhører disse utlendingene, forresten? *knegg*

Skrevet

lær deg og skrive før du uttaler deg tjukka

Skrevet

Hvem snakker du til? Ingen i denne tråden som heter jeab.

Skrevet

"skam dere! komme med slikt rasistisk piss på et forum som skal dreie seg om barn! jeg er helt sjokkert!"

så enig!..

at voksne folk skal sitte slik og legge ut så usaklige ting..

og svare/argumentere hverandre så barnslig og med ordspråket di selv skal eller skal lære sin barn å la vær...

er det rart det er så mye mobbing på skoler o.l...

når det står så uvoksne og umodne foreldre bak...

synes absolutt det er dårlig med moderator,

hun/han budre slette denne tråden med det samme!..

dere får si/svare så dere vil..

jeg bryr meg ingenitng når folk er så usaklige, egoistiske og tankesløse av seg...

snakke om å dra alle under en kam..

Skrevet

Carri85, mener du virkelig at de som ser paa deg som hore burde holde seg unna Norge, og heller vaere "med sin egen rase" (hva naa det er?) ??

Skrevet

Jeg ler så jeg griner!! Jævla utledninger!!!!!! Dagens beste :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...