Gå til innhold

jævla utledninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

hater utledninger! faen kommer hit til landet og sjarmerer oss norske jenter, og etter noen år reiser di fra oss for å gifte seg med sine kusiner! faen ta.. vi er ikke noen jævla horer heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke la deg sjarmere av de stygge, ekle apene da vel! Jeg har aldri gjort det, hadde aldri rørt noe så kvalmt.

Skrevet

Hvem har utledet noe du ikke forstod nå da? Og er det ikke litt dumt å skylde på utledningen i stedet for å ta sjølkritikk?

Skrevet

Dere kan holde dere for gode til å tangere rasistiske holdninger her inne.

Skrevet

Jeg HATER rasister! Jeg er blanding, men er adoptert så har bodd i norge siden jeg var 4 mnd. Men jeg ser nok mye bedre ut enn deg med min eksotiske sjarm

Skrevet

helt enig med deg som har skrevet dette innlegget.. di virker så søte og uskyldige til å begynne med, og etter noen år blir bi forlatt.. og da har di rekt å være utro maaange ganger for det er det eneste di tenker på... pule flest norske horer før di må giftes bort

Skrevet

Har du et problem di premenstruelle fitte??? Si hvor du bor så kommer jeg og ombombulerer det stygge tryne ditt!!!

Skrevet

å herregud du er jo tett amm07, så du skjønner tydeligvis ikke en ironi.. men der sier jo hudfargen sitt.

Skrevet

Hudfargen? Du vet jeg er blanding av noe så da antar du at jeg er mørk? Men ja, jeg er halvt asiat og halvt amerikansk! Kan garantere deg at jeg ser MYE MYE bedre ut enn deg med min solbrune kropp ditt premenstruelle vrak!!! Du er sikkert så bleik at man må ha på seg solbriller når du viser den stygge kroppen din i bikini så man ikke blir blendet!!!

Skrevet

Sånne ledninger alle har liggende langs gulva på husets mindre brukte rom, og som man aldri kommer så langt at man faktisk får festet til veggen og dermed går på hue i til høylydt banning et par ganger i tiåret. Tror jeg.

Skrevet

"Har du et problem di premenstruelle fitte??? Si hvor du bor så kommer jeg og ombombulerer det stygge tryne ditt!!!"

Og det er med slike uttalelser du bare bekrefter det jeg syns om utlendinger. Ekle mennesker som bare er ute etter å lage bråk.

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva utledninger er for noe jeg....

Skrevet

STAAAKAAAAAAR....dere er jo en gjeng med dumme tøser hvis dere blir i lag med no utlendinger!!!

Skrevet

Naar spanjoler kaller meg..det de kaller meg, fordi jeg er norsk, tror du jeg smiler pent tilbake da, anonym?

Skrevet

Jeg har bodd i norge hele livet, jobbet og betalt skatt og levd etter norske "regler". I dag så jobber jeg som bedriftsmegler og tener sikkert mye bedre enn deg! Du er sikkert en trygdesnyltrer! Tror ikke du en norsk person kan si noe slikt? Så du mener sikkert at en nordmann aldri gjør noe gale heller? Er virkelig et trangsynt vesen du! Liker ikke alle de som kommer inn til landet og snyltrer, men du kan da for pokker meg ikke si at alle er lik!! Men for all del, for at du er et bedritent menneske så er alle utenlandske det også! Men JA! mange er det

Skrevet

Typisk utlendigprat dette også. "Yo, yo I got so much dough! I am so much better than you, I am hotter than you, and you are on welfare you fucking biatch... "

Herregud, hvis du vil at nordmenn skal endre syn på utlendinger så må du være litt saklig og ikke komme med personangrep på den måten. Da er det ingen som gidder å høre på fornuft, men du har kanskje ikke noe fornuftig å komme med?

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Ja, faen meg helt enig!

Jævla svensker!

Skrevet

Herregud!! Du er patetisk!! Og dessuten så opplever jeg aldri rasisme! Men når slike som deg spyr ut drit og galle så reagerer jeg så klart! Men sikkert litt vanskelig for et trangsynt vrak som deg og forstå!! Og hvis du ikke har fått det med deg så har jeg bodd i norge hele livet så det er vell her jeg da har lært meg dritt prate mitt! Jeg driter vell i hvilket syn du har på sånt!!

Skrevet

Flaut for norge det her... Du har lært deg å prate dritt men ikke å stave! Stakkars deg... Skjønner godt at du har så mye i mot nordmenn nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...