Gå til innhold

Sjekker du kjærestens mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjekker ikke mobilen hans, men jeg kan godt finne på å se på den. Ingen av oss anser mobilen som en veldig privat og personlig greie. Dersom han vil ha hemmeligheter for meg burde han heller skaffe seg en dagbok eller noe.

(eller, når jeg tenker over det hadde det kanskje ikke vært så lurt for jeg har ganske liten respenkt for det private... hehe. Hjemme hos oss leste alle hverandres dagbøker da jeg var yngre)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Vi låner hverandres mobiler om hverandre.

Skrevet

Javisst, jeg sjekker den hver dag, hele tida. Og han skal faen meg bare prøve seg med noe hemmelighetskremmeri, da blir det sur stemning og null sex til han lærer å oppføre seg.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Hvis man har behov for å sjekke kjæresten mobil, så er man i et dårlig forhold. Null tillit = dårlig forhold. Dessuten har alle rett til et privatliv, samme hvor mye kjærester man er. Hvis ikke utsletter man seg sjøl.

Skrevet

Skakkars kjæresten din willemo, sier nå jeg.

Skrevet

Barn kan begynne å forstå betyningen av ironi allerede i seks års alderen. Men vær varsom med bruken. Bruk av ironi i samtale med barn kan ofte føre til misforståelser og utrygghet.

Skrevet

Hadde sikkert gjort det om jeg hadde skjønt noe av den, men det er en slik avansert variant til jobbruk som er komplett umulig for meg å skjønne opp ned på.

Ja - jeg er virkelig tjukk i huet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...