Gå til innhold

Sjekker du kjærestens mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor og hvor ofte i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det 3ganger i løpet av 3 år.. fordi jeg så han løy. Ikke kult gjort, men magefølelsen var rett!!

Skrevet

har gjort det et par ganger.... men han er hjertelig velkommen til å sjekke min og hvis han vil! ikke noe skummelt der :)

Skrevet

Sjekker? Det har hendt jeg har sett etter hva som skjer om hun har glemt den hjemme og får meldinger, men det er selvsagt avklart med henne.

Skrevet

har du vurdert å etablere Stasi, Gestapo og KGB på nytt??? Slike kontrollfreaker som deg er bare helt ræva hvis du ikke har andre gleder i livet enn å sjekke mob. til gubbelorten din:-)

Skrevet

et "ikkeproblem" her i huset. Det hender, og det hender han sjekker min. Hvis telefonen ringer eller vi mottar meldinger og den andre ikke er tilstede. Satser på at han hadde holdt den unna meg hvis det hadde vært noe hemmelig der...og da hadde jeg vel kanskje lurt litt...

Skrevet

Ja, hvis jeg kommer på det og mobilen hans ligger foran meg når han ikke er der og jeg vet han ikke kommer tilbake på en stund...

Fordi jeg er en realist og vet at det kan skje ting som jeg ikke har kontroll over, og da er det lurt å være føre var.

Skrevet

Ikke rart du er anonym med den syke holdningen der:-)

Skrevet

Realistisk holdning mener du vel. Naivitet lønner seg aldri.snakker av erfaring. Hadde kjæresten sjekket min mobil, hadde han vært long gone...

Skrevet

Det er derfor du skal holde deg unna:-)

Skrevet

Hvorfor det? skulle ikke du på trening forresten? Litt for vanskelig å la være å svare på et så interessant innlegg som mitt?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Den er hans. Likevel er det tydelig at det ikke er om å gjøre for han at jeg ikke skal se den. Den ligger framme og alle steder, og han har aldri sagt at jeg ikke skal se på den. Innimellom spør han meg også om å skrive meldinger (mens vi kjører bil) eller finne nummer... Men jeg har ikke noe behov for å _sjekke_ den.

Og så vidt meg bekjent: Han sjekker heller aldri min.

Skrevet

Nja, sjekker og sjekker. Våre mobiler er liksom ikke så private. Så det hender jeg leser meldinger, men han sitter da ved siden av. Det er likosm ikke noen hemmelig "sjekking", det blir litt for dumt.

Skrevet

Nei ikke med mindre han ber meg om å lese en melding eller noe. Det er liksom ikke noe som intresserer meg. Jeg har sikkert full tilgang på telefonen hans om jeg vil og han har aldrig prøvd å gjemme den. Men som sagt det er ikke intressant.

Skrevet

Samme her som MalinaRompompei sier.. Mobilene er liksom ikke så "hemmelige" her. Jeg kikker på hans og han kikker på min.. Verken jeg eller han har noe som helst å skjule, så er ingen problemer i det.

Skrevet

En gang! Da hadde han begynt å ta med tlf på do, ha den gjemt med lyd av etc... Så da han bytta tlf fant jeg den gamle, sjekka den å nå har jeg reis ifra han pga innholdet!!!! Hadde tlf ligget åpent til hadde jeg nok ikke blitt interesert å måtte sjekke heller....

Skrevet

Sjekker ikke som i sniker. Men leser ja. For å holde meg oppdatert =)

Skrevet

Ja, men ikke fordi jeg er sjalu, bae fordi jeg er så jækla nyskerrig..

Skrevet

Ja, er nysgjerrig. Dårlig gjort, jeg vet...

Skrevet

Sjekker ikkje mobilen for å snoke. Tar den om den ringer og han ikkje er der. Mobilen er ikkje eit hemmelig "våpen" her i huset.

Skrevet

Jeg ser på hans,og han ser på min... Så sånn er det.

Skrevet

Vi sjekker hverandres mobil, ja ;) Og vi blir ikke sinte på hverandre for det, heller :D

Skrevet

Jeg åpner ALDRI meldingene hans, og han åpner heller ikke mine. Men vi svarer på hverandres telefoner om den andre er i et annet rom feks. Jeg åpner heller ikke posten hans, selv om vi er gift har vi da to seperate liv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...