Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min abtagelse varat dette er løgn. Jeg ble spådd av flere og ingen klarte å svare rett! Så langt er det ingen synske her eller det går ikke an å spå, etter det jeg kan erfare.

Jeg startet denne tråden på denne måten for å skape litt røre. Jeg irriterte dere med vilje. Når man blir angrepet og sint så vil man enten bli veldig ivrig til å bevise sin uskyld eller gå i dekning. Det som var litt artig her er at alle nektet å svare på testen åpenlyst, men jeg fikk mange svar som private meldinger.

Ja, jeg skulle ønske at alle hadde tenkt som meg, men tvinger ingen til det. De fleste ønsker det samme, men innrømmer det ikke. Jeg er også klar over at det vil aldri skje og at det er helt greit.

Når du nå prøver å kaste meg ut så synes jeg ikke at du oppfører deg noe bedre enn meg. DU og alle andre kan jo la vare å lese det JEG skriver.

Til dere som blir spådd:

Var ærlige og noter treff og bom på spådommene. Jo flere ganger dere blir spådd i ja/nei, gutt/jente, osv så vil dere se at halvparten blir rett og halvparten feil. I spørsmål om sykdommer og f.eks. høyde for dere svar som oftest ligger nært gjennomsnitet ellers i befolkningen.

Spørsmålene mine i testen var ikke tilfeldige. Jeg fikk de svarene jeg forventet.

Bare 1 svarte (feil) på hva jeg heter og ingen svarte konkret hvor jeg kommer fra. Der er rett og slett for mange mulige alternativer.

Jeg er ikke i tvil om at dere synske "ser" eller tror at dere ser. Men der dere ser har ingenting med den andre personen å gjøre så lenge dere vet kun fødselsdagen og nick. Det er derfor det blir så mange feil.

En flink spåkone er rett og slett en veldig god menneskekjenner. Når hun har en person foran seg så kan hun utifra oppførselen, utseende, det personen fortelle, osv. sette sammen et bilde av fremtiden. Dette bildet setter hun sammen ved hjelp av psykologi (adferdsmønster, personlighet og tilstand) og statistikk (hva de fleste opplever i samme situasjon). Hun tenker selfølgelig ikke så teknisk, men hjernen hennes er veldig flink til å sette sammen alt dette og for bevistheten hennes vil dette se ut som klarsynshet.

Til dere nybegynnere:

Gå til en psykolog og ta en personlighets og adferdstest. Er dere "menneskelig" så blir dere bedre spåkoner enn en som meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..jeg må bare le av hele greia...

orker ikke la meg bli provosert...

vet det finnes mange som HI her, og de får tro det de tror så får vi gjøre det vi kan:)

håper du har hatt det gøy med å provosere andre...

Skrevet

Hvis noen har følt seg mobbet så beklager jeg på det sterkeste. Denne tråden er ment som en PROVOKASJON og et ønske om å bevise/motbevise spådommer.

For de som regner seg selv som en del av dette samfunnet vet at slike debatter er nødvendige selv om det ikke alltid er behagelig å være med. Hvem vet, kansje vi finner ut at noen her faktisk er synske

Skrevet

he he, ja du zorck, du zorck, de har dessverre ikkje alle svara psykologene heller ,det er antagelser bygt på de kunnskapene som ein har tileigna seg, og av tidligere erfaringer. Og ikkje har du det heller ser eg i den jobben du praktiserer,Ei heller er din kommuniksjon med fruen alltid så god, pga at du liker best å ha rett den meste av tida.Du kan rett og slett være arrogant mange ganger.Og eg ser at ho har eindel tunge stunder pga dette.Men det har nok ikkje du oppdaga.Så eg håper du blir flinkere til å sjå dine rundt deg, og ikkje lenger er så sjølvfokusert.Lykke til med den jobben!!Og så lenge me kan hjelpe mange av de som spør oss, så er det godt nok.De færreste av oss trenger bevise noko.

Skrevet

å provosere noen, bare for å provosere..........

kanskje fikk du deg litt moro. Jeg lot meg IKKE irritere av deg, ikke verdt å bruke en eneste kallori på slikt, eller energi!

Skrevet

men du bare måtte skrive noe...

Uniden: å skrive at jeg er barnslig er ikke mindre barnslig. Du får komme med noen argumenter neste gang.

"En som er blitt mobbet selv, mobber ofte andre i etterkant. Tydeligvis er alder ingen hindring." sitat Uniden. Det var en mot mange i begynnelse men nå ser det ut som det er mange mot en.

Det var JEG som startet denne tråden og det er helt frivillig å delta her. De som ikke lar seg provosere trenger jo ikke å nevne det til alle. Legg merke til at etter provokasjoen i begynnelse så har jeg kommet med den kunnskapen jeg har og svart på andres spørsmål. Mine kunnskaper kan være FEIL. Men er det jeg vet og vil dele med andre. Take it or leave it.

Et sånt anonymt forum gir meg muligheten og fristelsen til å uttrykke meg kraftigere enn jeg ellers ville ha gjort. Jeg er ikke så egosentrert som dere tror. Jeg er veldig gavmild, både materielt og følelsesmessig. Dere kjenner meg ikke.

Samboeren min er en selvstendig kvinne, men høy utdannelse. Hadde hun ikke likt seg med meg så hadde hun stukket av for lenge siden.

Skrevet

Er det en forskjell mellom å la seg provosere og engasjere?

Det syns jeg.

Skrevet

Ja høg utdannelse er det fleire som har,men ikkje alltid like enkelt å berre stikke, kan iallefall være mange tunge stunder før det ender opp med det,nei få litt meir varme inn i forholdet, så vil som oftest kverulering opphøre.Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...