Gå til innhold

baaaas ;) hvordan går d???

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud så spennende!! :) Hvordan går det på badet baas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hvordan går det??? Glemte du å slå ut med armene da du satt på do eller?? hihi...

KOM MED SVARET!!!!!

Skrevet

hallo damer...er dere spente nå:)

jeg er i dag 3 dager over ikm,men ingen mensen enda..

tok en test nå,og den var som forventet negatv:(

ja.ja..ikke vet jeg hvorfor mensen ikke kommer...har aldri vært så sen før..pleier å ha en 32 dagers syklus.

takk for at dere støttet meg:)

klem til alle:)

Skrevet

Håper hun står og hopper og hyler og gråter og jubler nå, og derfor ikke klarer å se skjermen engang av lykketårer... :)

Skrevet

jaja.. uff.. Men er jo ikke helt håpløst da. Kan jo hende du må vente noen dager for å se det på testen. Det måtte jeg. :) Får krysse fingrene for at mensen din ikke kommer. Det var uansett veldig spennende da! :)

Lykke til

Skrevet

Huff:(

Kjedelig med negative tester.

Men det blir din tur.

Vet hvordan det er med de negative testene.

Klem

Skrevet

off så kjedelig.... :(

men ikke gi opp håpet ennå.....

off, føler med deg nå altså...

Skrevet

æsj... så kjedelig! Håper den snart sitter hos deg!

Skrevet

Æsj. Men løpet er jo ikke kjørt enda:) Hvilken test tok du?

Skrevet

æsj....jaja, det er bare til å prøve igjen!

*trøsteklem herifra også!*

Skrevet

Huff da! Trist å høre baas :(

Masse lykke til fremdeles - det kan jo kanskje være at du produserer hcg seint, men alt dette vet du jo...!

*Klemmer fra alle sammen her*

Skrevet

hallo damer...

kan dere fortelle meg hvordan dere klarer å være så fantastiske HELE tiden?jeg blir så rørt over hvordan dere bryr dere om meg og alle de andre her inne.det varmer virkelig.

Jeg er så klart skuffa over at testene ikke blir posetive,men jeg har fortsatt et lite håp,siden mensen ikke kommer..

jeg har hatt endel mens smerter i dag,men ikke så mye som en rosa flekk på papiret.

men vi står på damer,spirer skal vi ha:)

klem til alle:)

Skrevet

men du baas, menssmerter/murringer er også et tegn...er jo mulig at du har hatt el litt senere da og at det er derfor d ikke gir utslag...

jeg krysser fingerene enda men om du ikke er gravid nå så er d ikke lenge til:)

gla i deg vennen:)

klem

Skrevet

ååååå så god du er statosen:)

ja jeg har tenkt det samme at jeg kan ha hatt el senere,men det er jo volsomt til hvor mye senere den skulle ha vært...for jeg tenker at gravis testene pleier jo som oftest å slå ut svaaakt et par dager før ikm,men hos meg er det ikke så mye som en strek en gang...hmmm...hvis jeg ikke er gravis,synes jeg mensen bare kan komme...men er det en liten spire der inne,får den bare holde meg på pinebenken en stund til da..he.he blir jo nesten gaaaaaaaaaal av dette..

har aldrig gått så lenge over tiden..er på dag 36 nå...pleier å ha en 32 dagers syklus...alt fra 30-32,,,men ikke over det.

Skrevet

nei d er jo litt merkelig..men jeg tenker at d kan ha litt med lap å gjøre...

jeg klarer desverre ikke få opp om du er gravid nå eller ikke, for jeg håper det så mye at d påvirker tankene mine... :(

men får du seriøst opp tvillinger på meg enda?? jeg tror ikke d selv da..heller to tette...går sv.skap bra?

klem til deg og jeg sender deg masse positiv energi da:)

klem

Skrevet

ja jeg har tenkt at det kan ha med lap å gjøre jeg også..men du skjønner at jeg hadde nok el når jeg hadde lap..så var jeg spent om mensen kom i rett tid etter lap,og den kom akkurat 14 dager etter lap,som forventet(32 dagsers syklus)

så dette skal være min andre mens etter lap,men den kommer ikke..ikke en liten rød prikk på papiret en gang...det er sååå rart assa..for jeg har aldri gått så langt over ikm..

i går hadde jeg mens murringer,men i dag har jeg ingen ting av det..er bare vbeldig oppblåst.

blir sprø av dette jeg.

Vet du jeg klarer ikke å se på noen fortiden,for jeg har så mye med meg selv om dagen.

Jeg kan ikke si 100% sikkert at du får tvillinger,,men jeg får opp 2 babyer..kan jo også bety at det kommer to tette..får i alle fall inn jente og gutt.

så det blir spennende å se om du får tvillinger eller om du får to tette:)

hold meg oppdatert da:)

Skrevet

ja jeg skjønner...

så merkelig at tr ikke kommer/ gravidtetstest ikke slår ut...

HMMMM!!!

formen min er veldig dårlig i dag så jeg orker heller ikke å prøve å se og jeg vet også at d påvirker meg for jeg ønsker så inderliga t du er gravid...

får holde meg oppdatert du også

klem

Skrevet

Hei, Baas! Så dumt at det ikke er noen positiv test som har dukket opp, da:( Skjønner at du er frustrert, det ville alle i din situasjon ha vært (hvis det er noen trøst). Hååååååper det ER din tur denne gangen, at ting bare tar litt tid før det vises- ingen TR- forsatt håp...........Lykke til!!!

Skrevet

er på dag 5 nå,og ingen mensen har dukket opp enda..har ikke testa på et par dager..venter litt til jeg..måtte bare informere litt igjen..he.he

Skrevet

Åååå så spennende!!! Krysser fingrene for deg:) Håper VIRKELIG det er din tur nå, er kjempespent på dine vegne! MASSE lykke til:):)

Skrevet

tuuuusen takk:)er veldig spent om dagen,men jeg går liksom bare å kjenner etter hele tiden om mensen kommer...men ikke tegn til den enda:)

Skrevet

Ååå så bra!!:) Har du gått så lenge over tiden før da? Har du noen symptomer?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...