Gå til innhold

baaaas ;) hvordan går d???


Anbefalte innlegg

Skrevet

er såå spent!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter:)

Skrevet

Dytter litt her jeg også.. Krysser alt jeg kan for deg!! :)

Skrevet

hei jenter:)

 

ja nå er jeg 3 dager over ikm,og ingen mensen har dukket opp..føler meg litt rar i magen i dag,så den kommer nok mot kvelden.

Men jeg har kjøpt en test jeg skal ta kl 20:00..så følg med:)

 

Skrevet

Jeg krysser alt jeg har=)

Lykke til.=)

Håper klokken går fort.hehe.

Skrevet

bare en time igjen nå.... hehe....spennende... jeg har krysset fingre og bein

Skrevet

En halvtime igjen nå! :) Åååh så spennende!

Skrevet

15 minutt igjen.. hehe.. er så spent, jeg holder på å gå ut av meg selv jeg.... hehe...:)

Skrevet

he.he 10 min igjen nå:)he.he dere blir garantert skudda damer..tror aldri verden den er posetiv...men jeg må liksom ta testen:)

 

 

 

Skrevet

hehe, vi er nok flere;)

kan noen stille klokken frem litt?

Skrevet

hehe. Baas var kjappere enn meg;p

Skrevet

Dette blir spennende, 9 minutter igjen nå:-)

 

Huff håper ikke vi skrur opp forventningene slik at du blir enda mer skuffa hvis den er negativ, Baas..

 

 

Skrevet

5 minutter igjen.... sitter å tripper nå...

jeg håper så veldig den er positiv..... :)

 

vil ønske deg super masse lykke til..... :)

 

 

Skrevet

nei jeg blir ikke skuffa over at dere muntrer meg opp....det gjør bare at jeg får lyst til å stå på enda mere om den er negativ.

jeg har aldri fått posetiv tester før,etter snart 18 pp...så jeg kan liksom ikke forestille meg at den noen gang kan bli posetiv.

 

.........5...min igjen nå:)

Skrevet

er ikke statosen her da?du vil vell være med på testinga:)

he.he

 

4 min igjen

Skrevet

Du blir nesten nødt til å ta testen online nå. Hehe. Vi er så spente.

Skrevet

ha.ha.ha snakk om å gjøre det spennende da..he.he

 

3 min igjen:)

Skrevet

oki damer..da er det 2 min igjen til kl er 20:00..

 

enten blir det den beste dagen i mitt liv,,ellers blir det samme triste..he.he..

 

nå går jeg på bade

Skrevet

Sitter nesten som på nåler her jeg slev om jeg ikke kjenner deg. Håper den er positiv. 1 min igjen...

Skrevet

krysser fingre her:o)

Skrevet

vil vite nåååååå;)

Skrevet

Jeg krysser også alt!!! Untatt beina, for mannen må jo slippe til om det skal bli noe.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...