Jelly Belly Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Dytter litt her jeg også.. Krysser alt jeg kan for deg!!
Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 hei jenter:) ja nå er jeg 3 dager over ikm,og ingen mensen har dukket opp..føler meg litt rar i magen i dag,så den kommer nok mot kvelden. Men jeg har kjøpt en test jeg skal ta kl 20:00..så følg med:)
Lille trille satt på hylle Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg krysser alt jeg har=) Lykke til.=) Håper klokken går fort.hehe.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 bare en time igjen nå.... hehe....spennende... jeg har krysset fingre og bein
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 En halvtime igjen nå! Åååh så spennende!
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 15 minutt igjen.. hehe.. er så spent, jeg holder på å gå ut av meg selv jeg.... hehe...
Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 he.he 10 min igjen nå:)he.he dere blir garantert skudda damer..tror aldri verden den er posetiv...men jeg må liksom ta testen:)
Lille trille satt på hylle Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 hehe, vi er nok flere;) kan noen stille klokken frem litt?
Lille trille satt på hylle Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 hehe. Baas var kjappere enn meg;p
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Dette blir spennende, 9 minutter igjen nå:-) Huff håper ikke vi skrur opp forventningene slik at du blir enda mer skuffa hvis den er negativ, Baas..
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 5 minutter igjen.... sitter å tripper nå... jeg håper så veldig den er positiv..... vil ønske deg super masse lykke til.....
Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 nei jeg blir ikke skuffa over at dere muntrer meg opp....det gjør bare at jeg får lyst til å stå på enda mere om den er negativ. jeg har aldri fått posetiv tester før,etter snart 18 pp...så jeg kan liksom ikke forestille meg at den noen gang kan bli posetiv. .........5...min igjen nå
Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 er ikke statosen her da?du vil vell være med på testinga:) he.he 4 min igjen
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. januar 2008 #16 Skrevet 2. januar 2008 Du blir nesten nødt til å ta testen online nå. Hehe. Vi er så spente.
Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 #17 Skrevet 2. januar 2008 ha.ha.ha snakk om å gjøre det spennende da..he.he 3 min igjen:)
Lillegull og spiren Skrevet 2. januar 2008 #19 Skrevet 2. januar 2008 oki damer..da er det 2 min igjen til kl er 20:00.. enten blir det den beste dagen i mitt liv,,ellers blir det samme triste..he.he.. nå går jeg på bade
Gartner Skrevet 2. januar 2008 #20 Skrevet 2. januar 2008 Sitter nesten som på nåler her jeg slev om jeg ikke kjenner deg. Håper den er positiv. 1 min igjen...
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #25 Skrevet 2. januar 2008 Jeg krysser også alt!!! Untatt beina, for mannen må jo slippe til om det skal bli noe.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå