Gå til innhold

TRIVSELSVEKTTRÅDEN... Da er vi igang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vil slenge meg på!!!Veide 67 -68 før graviditet og var 79 siste jeg veide meg.Jeg VIL ha det bort. Føler meg langt fra vell. Men har dere råd til hvordan???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! Gikk på vekta i dag tidlig. Da viste den 69.8 kg. Jeg veide 72 før jeg var gravid. Gutten min er 8 mnd nå.

Trivselsvekta mi er 60-61 kg. Jeg la på meg en del de to siste årene før jeg ble gravid.

Min største utfordrign vil være å spise mye mindre godteri. jeg er VILL etter godteri, hehe.

Begynte det nye året med en skitur igår, og en styrketreningsøkt idag. Bare det fortsetter slik, så..

Skrevet

Huff, føler meg egentlig forferdelig stor når jeg sitter og leser her. Bare "små" damer her eller? Mange av dere veier under 70 kg, og skal ned - mens jeg gjerne vil ned i 70 kg, noe jeg ikke har veid siden ungdomsskolen!

Og jeg er ikke spesielt overvektig heller, er vel 1,75 på strømpelesten og kraftig benbygning. Er det bare meg som veier 85+ her?!

Skrevet

Hello jenter!! Så glad jeg ble når jeg gikk inn her i dag;) Har venta på denne tråden i hele jula! Veier 81 kg nå og str 40-42 i bukser;( Skal ned 10 kg i første omgang. Har tyvstartet litt...gått ned 3 kg på 3 uker nå og er veldig fornøyd;) Spiser lite middag og knekkebrød ellers. Skal spise mer frukt nå;) Spiser ikke poteter, men blomkål i stedet;)

Lykke til alle sammen!

Har skrevet på hjemmesiden at det er fint å måle seg også, ikke bare veie seg;) På 5 kg er det mange cm og det gir virkelig motivasjon! I tillegg skriver jeg opp alt jeg spiser hver dag fra og med i dag. Da minnes jeg på å spise sunt og jeg får oversikt over hva jeg får i meg i løpet av dagen;)

Skrevet

Eilethya: jeg veier 87 og vil ned til 69,99999... :)

Skrevet

jeg vil også være med!!! Men, glemte jo å veie meg i dag morges, og orker ikke å gjøre det på kvelden, blir ekstra nedtur da! Var inne å så på hjemmesiden, hvordan blir man kvalifisert til "medlemsskap" der da??

Jukser litt og veier meg i morgen jeg da!

Skrevet

Trykk på vekta med medlemmer og meld deg inn.. trykk på medlemmer som er understreket, da kommer det opp en boks du kan srive nicket ditt i... =)

Skrevet

ok, hihi.. litt dårlig på sånt jeg se:) Lært noe i dag også da :)

Skrevet

Jeg er med!

Har ikke fått veid meg enda, tør ikke helt... Jeg tror jeg veier tre-fire kilo mer enn da jeg ble gravid og har spist meg opp til å se ut som en julegris nå i julen og skal slutte å amme...

Trivselsvekten er ned 6-8 kilo. Kan bli hardt.

Jeg veide 69 da jeg ble gravid, gikk opp snaue ti kilo, gikk ned alt og mere til, så nå som jeg veier mer enn på lenge uten er jeg ikke fornøyd.

Lykke til, supert med motivasjon her!

Skrevet

Den vekta, ja. Har stått stille siden oktober, jeg.

Veier nå 57, før graviditeten var jeg ti kg mindre.

Gikk opp 25 kg i svangerskapet.

Skrevet

Har faktisk gått ned to kilo i jula og vekta viser 83 kilo;)

Skrevet

Jeg veier 66 kg og skal ned til 55!!! Veide 62 før jeg ble gravid, men var ikke fornøyd med det da heller.. Er bare 1,61 cm høy.

Skrevet

Denne slenger jeg meg med på :-)

Jeg veier i dag akkurat 78 kg :-(

Trivselsvekta vet jeg ikke, jeg var 56 da jeg ble gravid august 2005, men da var jeg veldig tynn da å uten hofter!

Fikk en jente i mai 2006, gikk opp 26 kg i det svangerskapet, gikk kun ned 7 kg før jeg ble gravid igjen i des/jan 2006/2007. Gikk da opp 15 kg. Gikk en gutt for 3 mnd siden, å har 3 kg igjen til alle kiloene som kom med siste svangerskap er borte.

Har lyst å komme helt ned til 65 kg å stramme opp her og der, men får se hva jeg klarer.

Kutter ut brus (holder meg til pepsi max hvis suget er der) godteri, spiser generellt sunnere og skal trene.

Skrevet

Jøss.. her var det mange som har hivd seg med ja.. har ikke lest alle innleggene, men her er jeg:

Veide meg nå nettopp.. så kveldsvekt med litt klær på er 90kg.. det er fryktelig mye siden jeg kun er 160cm høy..

Har et mål på å komme ned i minst 70kg.. helst 67.

Kan gjerne bruke laaang tid.. så gi meg et år =)

Skrevet

Ååå, vil være med=)

Veide 56kg på første kontroll hos jm, og vil tilbake til den vekten.

Gikk opp nøyaktig 20kilo under graviditeten!!! Dessverre ligner jeg på min mor, og hun gikk opp i vekt under amming, så tror det blir tungt åkomme seg ned igjen, men jeg skal klare det=)

I dag veier jeg 68,2kg

Skrevet

Uff!Jeg veier 74 kilo.Skal ned til 58........Det blir vel ikke lett.Lykket til til alle.

Skrevet

ok, da her jeg også gått på vekten... stoppet på 73, æsj. Er omtrent det samme som før jeg ble gravid, så jeg kan ikke "skylde" på svangerskapet. Jeg har gått ned gravidkiloene uten å gjøre noe for det, har stappet i meg det jeg har hatt lyst til, og derfor "vent meg til" å spise sjokolade og godteri. Har nesten blitt avhengig av søtsaker, så dette kan bli tøft i starten. Ettersom det ser ut til at ammingen er en god hjelper for meg burde jeg virkelig passe på å jobbe med vekta nå.

Skulle gjerne gått ned 10 kg, eller i alle fall ned til 65, men det første delmålet mitt må være å få se 6 tallet først på vekta, det er det mange år siden jeg har gjort:)

Så nå: selvdisiplin kom til meg!!!!

Skrevet

Ja, her er godterisuget helt på topp!!!! Offamei.. Er helt sykt hvor avhengig jeg har blitt av å stappe i meg noe hele tiden... uff..

Så: selvdisiplin kom til meg og, jeg VIL gå ned nå!!!! og bliiii der!!!!

Skrevet

jeg vil også være med :)

Veide 63 før svangerskapet og la på meg15kg+ under svanerskapet.

Kort tid etter fødsel var jeg nede i 67, men så kom den store appetitten og latskapen for fullt....

Vil gjerne ned i 59 kg da det er en vekt jeg har trivdes med før. Er ganske lav.

Min største utfordring:

når alt julegodeteriet og marsipanen er til halv pris om ikke så lenge. Det ødelegger for meg HVERT år!

Forøvrig jobber sambo masse og jeg er mye alene med småen. Har litt for lett for å unne meg noe godt siden jeg sitter der alene. Spesielt hvis småen er litt umulig - da må jeg i alle fall få noe fett eller søtt når han endelig har roet seg.

Eksakt hvor er det man skal måle når man måler midje og lår? Er jo litt viktig å måle på helt rett sted og sånt har jeg ikke peiling på...

Skrevet

så herlig!! gleder meg til å gå ned nå!!

veier 83 kg huff skal ned 20 kg.. helst før sommeren...

gutten min er forresten 7 mnd. =)

Skrevet

Nytt år nye muligheter, jeg henger meg på :-)

Jeg gikk opp rundt 20 kg i begge svangerskapene mine. Forrige gang gikk jeg ned alt innen 3 mnd. Nå har det gått 3 mnd med andremann og denne gangen må jeg visst trå til litt mer selv...

I dag veier jeg 73 kg. Ønsker meg ned 10 kg. Veide 61 før jeg begynte med å få barn.

Lykke til alle sammen, dette skal vi klare! Lekre i bikini til sommeren :-D

Skrevet

Ja, jeg er med! Jeg våget ikke veie meg i morges, jeg, men jeg befinner meg på samme sted som deg, adrian er gullet mitt=). Tok affere før jul og gikk til legen og ba om hjelp til å komme meg til trivselsvekten min på rundt 65 kg, 20 kg ned altså, tenker at det er en motivasjon om jeg har avtalt det med noen, så - ladies - nå er jeg litt forpliktet ovenfor dere også!

Legen var en stjerne, forresten, og skal følge opp og jeg skal tilbake jevnt over fremover og se hvordan det går, det skal nemlig gå rolig for seg har jeg fått beskjed om. Tvangstanker og styggedom skal holdes holdet unna livet! Jeg har meldt meg på Grethe Roede-kurs også, og skal i gang med det neste uke. Wish me luck for jula har bitt seg godt fast på mage og rumpe og lår! Januar er ikke for pyser...!

Nå skal jeg gå meg en lang tur...

Skrevet

Hei hei. Tenker jeg og slenger meg på. Har tenkt en stund på å prøve å gå ned noen kg i vekt, men har ikke skjedd så mye ennå. Tror dette kan være det jeg trenger for å komme i gang:)

Her viser vekta hele 72,6 kg....aiaiai......midjemålet må jeg vist ta en annen dag for målebåndet er sporløst forsvunnet for øyeblikket.

Håper å komme ned ca 10 kg, men første mål er å komme under 70 tallet.

Så her er det vist bare til å hoppe i det:)

Skrevet

takk og lov så spiser lillemor kiloene jeg hadde ekstra.. 52 kg og 170 høy,så jeg kan godt fetes opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...