Elletuppa Skrevet 2. januar 2008 #26 Skrevet 2. januar 2008 Syns forresten bare at vi kan ha tråden her inne, der er her flest er. Jeg er stor sett aldri inne på de andre temaene.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 2. januar 2008 Hvis det er flere som synes vi skal ha tråden på skravle, så må alle være med å dytte hver mandag.. Hele dagen =) Jeg legger også ut på slankedebatten, småtroll 0-1år også.. + hjemmesiden.. Er jo bare at jeg kopierer det jeg skriver, så kan folk svare der de vil.. Håper det er en grei løsning.. =) Vi er forresten over 30 stk som har veid oss idag, blir spennende å se til mandag.. =)
Frk. V *juli-11* Skrevet 2. januar 2008 #28 Skrevet 2. januar 2008 Slenger meg på! Veier pr. d.d 84,5 kg, skal ned til 70 tenker jeg... Gidder ikke håpe på noe mer, og målet er ikke å bli en beachbabe, bare få bort det som gjør meg til en stranda hval! hehe Skal ut og jogge nu! Nytt år, nye muligheter.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 3. januar 2008 Ville bare si fremdeles lykke til! Vi er mange nå! Husk å gå inn på: http://pic6.piczo.com/trivselsvekta
Eo Ipso Skrevet 3. januar 2008 #30 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vil også være med! Veier idag 74,5, samme som før jeg ble gravid med nummer to, men skal ned til 67, eller helst 65, som jeg var før jeg ble gravid med nr. 1! Jeg skal på Grete Roede Mor og Barn kurs jeg da, bare for å lære litt om kosthold. Men kjempefint med en gruppe her på forumet! :-)
junior&vesl@ Skrevet 3. januar 2008 #31 Skrevet 3. januar 2008 Huff, vekta er 80 kg (gikk heldigvis ikke opp i julen). Jeg var 70 kg når jeg ble gravid med førstemann. Nå 6 år etter er det vel på tide å komme seg ned igjen. Min matchvekt er 65 kg -drømmer vel om 60 kg, men jeg er realistisk:-) Starter skikkelig på mandag jeg da...
Grorüd.. Skrevet 3. januar 2008 #32 Skrevet 3. januar 2008 Oi oi...hold dere fast.. fikk veid meg i dag gitt.. 70 KG! Jeg har gått opp 15 kg fra før jeg ble gravid... Ja, nå skal jeg slutte med all den sjokoladen og brusen, ja!
seigdama...og 4 små... Skrevet 3. januar 2008 #33 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er med! Har ei lita ei på snart 7 mnd. og veier fortsatt 10 kg mer enn før graviditet. Godt å se at vi er flere. Bruker ikke prevansjon så for meg haster det å ta av noen kg før jeg blir gravid. Er alt for glad i mat, men skal holde meg aktiv og prøve å begrense matinntak. Vekta viste 70 kg nå etter jul, så da er det bare å sette igang! Er forkjøla så blir ingen trimming før jeg er frisk, men har kuttet ut julemat og snop fra i dag og passer på å drikke mye vann.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 3. januar 2008 #34 Skrevet 3. januar 2008 Hjelp Veide meg i går, og vekten viste 73,3 kg, vil gå ned til 65 Dette blir tøft Lykke til jenter
En liten og snart en til Skrevet 3. januar 2008 #35 Skrevet 3. januar 2008 Oioioi... 1,5 opp i jula... 72 kg nå, skal ned til 65 iallefall. var på januarsakg her og fant ut at jeg ikkee finner bukser som sitter fint så noe må gjøres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå