Gå til innhold

TRIVSELSVEKTTRÅDEN... Da er vi igang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen!

Da er vi igang jenter, etter en fet jul fra min side.. hehe...

Vekta måler 87kg.. uff....

Dere behøver ikke skrive ned vekt, men gjerne om opplevelsen på vekta idag.. Til mandag forteller vi om antall mistet kilo..

LYKKE TIL!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå gjerne inn på hjemmesiden også da jenter!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, nei, vekta holder jeg nok for meg selv, men siden jeg har gått ned 5 kg på en mnd, så var ikke opplevelsen noe ille for min del ;o)

See you next wednsday! :)

Skrevet

Vekta stoppet på 67,5 kg her,så da er vi i gang;-)

Skrevet

Det er opprettet flere forun for dette som, Kostholdsdebatten, Slankedebatten og Kosthold-Trening.

Kan dere ikke bruke en av disse forumene til dette?

Skrevet

Her var det 65 kg. Åhhhh den står jo bom fast der!!!!! Men nå skal jeg deg igjen, var 62 ved graviditet, men vil ned til 58.

Lykke til alle sammen:0)

Skrevet

Joda, er meningen det.. Må bare få gitt beskjed om dette.. Gå inn på slankedebatten jenter!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Syns det er et forum for alt jeg, men at det kun er skravle som blir brukt..

Skrevet

Har jeg lov å bli med? Jeg veier 70,7 og har ikke tenkt på antall kilo jeg vil slanke meg, men jeg vil komme meg i form. Planen er å gå mange og lange turer og spise sunt og droppe brus. Så får vi se hva trivselsvekten viser seg å være. ;o)

Skrevet

Jeg ble litt sjokka over at vekta ikke viste mere, men har ca 2,5 kilo som må bort, buksene strammer litt rundt magen etter jula. ;o)

Skrevet

slenger meg på her. jeg er ca 60,5 og vil ned i 55.

skal klare det innen mars:) når tulla er frisk er det rett på sats 3 ganer uken!!!

Skrevet

Opplyser ikke vekt, men har endel som skal av. Helst 15 kg =/

Skrevet

Så flott at vi er igang, det blir jo ekstra spennende til mandag, om noen har gått ned eller om det står stille.. Eller opp, uff..

Meld dere gjerne på inne på hjemmesiden http://pic6.piczo.com/trivselsvekta

Eller så fortsetter vi denne tråden også på slankedebatten..

Jeg kommer innom hver mandag og minner om å gå inn der eller på hjemmesida!!

Fortsatt lykke til! Jeg kjenner søt hungeren har satt inn allerede, uff..

Skrevet

Kn jeg få være med? Veier 72.5 kg og vil ned til 60 kg. Har altså 12.5 kilo å ta bort. Planen er å gå ned minst 2 kg i måneden, og være nede alle kiloene innen permisjonen er ferdig i mai.

Skrevet

velkommen med =)

Skrevet

71 kg nå, men er jo gravid. Så slanker meg ikke nå. Men når lillegutt kommer i mars skal jeg iallefall ned til 61 kg fort som fy... Har vært ute å gått 30 min tid så en god start på det nye året.

Skrevet

dyttelidytt

Skrevet

jeg vil også være med:) veier 72 kg nå..er 164 lang så ideelt hadde vært å gått ned til 65 ca

har gått ned 8 kg på et par mnd nå da:)

Skrevet

Tror ikke jeg skal begi meg utpå hva den vekten her viser, men målet er å gå ned 10 kg. Trenger litt motivasjon og inspirasjon:o)

Silhah: Så flink du er:o) Hvilke grep har du brukt? he he

Skrevet

veldig få faktisk..har prøvd å ikke tenke "slanking" for det er ikke noe gøy...

har rett og slett kuttet ut brus og godis i hverdagene..har søtsuget blitt for stort har jeg unt meg en kokesjokolade bit (merk:bit ikke plate:p)

ellers har jeg spist mindre, oftere, mere variert og drukket mye vann

jeg tar også omega3 og fiber tabletter:)

nå skal jeg begynne å trene i tilegg så dette ser jeg faktisk lyst på for første gang:)

Skrevet

Jeg er med, vil ned noen kilo. Nytt år nye muligheter, så nå er det i gang med trening, og sunt kosthold.;)

Lykke til

Skrevet

Vekta stoppet på 68 kg, og med mine 158 cm så er det noen kg for mye!

Nå er jeg i gang!!! :o)

Skrevet

Da hiver jeg meg på !! Veide meg i morrest; 70,2 kg. Var 63 før graviditeten. Gutten min er 4 1/2 mnd i dag. Jeg var lettere en tid etter fødselen enn jeg er nå...

*tar fram målbåndet* 84 cm rundt midjen, var 74 cm før...ikke rart buksene i skapet er veeeldig trange.

Jeg har aldri slanket meg før, så dette kan bli et interessant prosjekt, hehe... Men 65 kg vil være et rimelig mål å nå i løpet av våren :)

Har begynt bra i dag med en lang trilletur i raskt tempo. Her er det bare å komme seg ut hver dag! Og så var jeg innom butikken på vei hjem og kjøpte grønnsaker :-)

(kopierte innlegget mitt fra småtroll og over hit)

Skrevet

Er med jeg å. Vekta viste 72,5 i dag. Er ganske høy, men treng å bli kvitt 5-6 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...