Gå til innhold

Ikm uke 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen! Må nesten fortelle at jeg har fått positive tester allerede (trodde jeg hadde ikm 8.)! Har nok litt kortere syklus enn jeg har trodd, for testet positivt alt på dag 23 (og skyggestrek på dag 22!)...

Lykke til jenter, håper det er flere som får den gode nyheten den kommende uken!:)

Masse babystøv til dere alle;

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei dreamer 13pp

nå har jeg regnet ut at jeg har ikm 10.januar, samme som deg.. skal ikkje teste meg før på torsdag... blir spennende på onsdag og torsdag for deg og meg da... håper menstrasjonen vår uteblir... hadde siste 13.des.

har du mange symptomer?

jeg har noen, eller kanskje jeg bare har ønsket dem på meg...

-fryser veldig mye for tiden. i natt lå jeg med to ullsokker, lue, pulsvarmere, og pysj og d tok veeeeeeeeeldig lang tid før jeg sovna..

-har fått en del kviser, men d kan jo også være fordi jeg har sluttet me p-pillen (28pille brett) dagen før menstrasjon.

-synes også at jeg har vært en del oppblåst, men d kan jo like gjerne være kostholdet i jula...

spennende å høre fra deg....

uansett så får du ha lykke til på onsdag..

Skrevet

Slenger meg på her jeg :)

Tror jeg har IKM 9.januar, men er ikke helt sikker pga ustabile sykluser. Forrige mens 12. desember. Har vel ikke helt troen her for vi var ikke sammen i romjula pga familiebesøk. Men vi gjorde en hederlig innsats like før avreise og rett etter hjemkomst igjen :):):)

Tenkte å teste torsdag hvis mensen ikke har kommet til da.

Gratulerer til deg som nett har blitt gravid forresten !!

Skrevet

jeg har IKM 13 jan, er inne i 1pp nå, så skal vel ha en god porsjon flaks om dette går.:-) tror vel vi må belage oss på flere perioder med prøving. har ikke så mye symptomer, bortsett fra endel murring og stikking nederst i magen, under trusekanten.. så må jo bare vente og se..

Skrevet

Trur eg kan kaste mg p denne her....trur eg har ikm i dag...hadde første dag mens 9 des...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...