Gå til innhold

Ikm uke 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med ikm uke 2? jeg har ikm slutten av uke to tror jeg.. 5 pp. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har nok også IKM i slutten av 2.uke. ca. 13.januar. :-)

Er i min andre prøveperiode. Veldig spent, men prøver (hehe... prøver...) å ikke tenke så mye på det ;-) Men vi har jo hatt mye tid sammen nå i romjulen rundt EL så sånn sett er jeg veldig heldig. :-)

Samme gjelder vel sikkert deg også?! :)

Skrevet

Jeg har ikm ca 12 jan :) Det er ikke lett å ikke tenke på det! hehe.. vi har også fått masse tid sammen i jula, samidig som jeg tror jeg fant EL for første gang :P så jeg håper veldig på denne mnd! Vi får følge med, også håper jeg veldig på at det smeller for oss begge nå i januar :)

Skrevet

Så spennende! :-)

Ja, vi er heldige som har hatt el i løpet av romjulen. ;-) mye tid til kos og mindre stress enn normalt. Tror det er veldig positivet!!! :-)

Ikke lett å "ikke tenke på det", men vi får bare prøve å slappe av mest mulig da i allefall ;-)

Vet ikke om jeg fant el. kjente det i magen og i grunnen ganske så sikker på at det var el jeg merket 29.12 (en dag før forventet).. men ikke merket el slim.

Beklager ekle detaljer : Hadde masse helt tynn utflod 30.12. trodde nesten det var TR som kom og måtte løpe på toalettet.. og nå i disse dager også masse utflod, men ikke typisk el slim... men får håpe får håpe... Vi har i allefall kost oss masse ;-)

Hvor i landet bor du og hvor gammel er du?

Morsomt følge en som har ikm nesten likt.

Krysser fingrene for oss begge to!!! :)

Skrevet

Hei :)

Jeg tror jeg har ikm 8., men er ikke helt sikker pga ustabil syklus. Tror nok ikke det har klaffet denne pp heller siden jeg blødde i noen dager etter el. Men håpet er jo alltids der!:)

Har vært prøvere siden august. Ble da gravid raskt, men mistet i uke 8, så nå venter vi bare spent på at en ny spire skal feste seg...:)

Har dere noen symptomer? Her har jeg litt av det meste bare jeg kjenner hardt nok etter...:P

Lykke til jenter!

Skrevet

Hei:)

jeg har også IKM ca den 8. januar.

Er i 2pp nå,men kjenner ikke så mye mer enn litt stikking i brystene... Håper spira har festet seg nå......:)

Trodde jeg var veeeeldig gravid forrige pp også jeg, hadde liksom alle tegna he he.....

Masse lyke til jenter, og godt nytt år

Skrevet

Jeg tokk el-tester, og tror jeg fikk positiv test 28, var positiv 29 også, men svakere.. hmm.. jeg har ikke så greie på det, men koste oss masse rundt denne tida hvertfall! Jeg har ikke sett noe særlig til elslimet denne mnd jeg heller, så satser på testene! Jeg har også hatt ganske masse tyntflytende utflod rett etter el, vet ikke helt hva det betyr..

Jeg bor i skien og er 22 år. du da? er det førstemann dere prøver på?

Jeg krysser fingrene for oss begge jeg også! :)

Skrevet

Det var leit å høre at du mistet! Krysser fingrene for at det fester seg en liten spire hos deg snart.

Jeg har ikke spess symptomer enda, litt stikking nede i magen bare. De siste to mnd har jeg hatt masse symptomer, men bare innbildning anntakeligvis, siden det aldri har vært noe der :P Men de dukker nok opp snart, så mye som jeg tenker på det!

Lykke til til deg også :)

Skrevet

Håper på mange positive tester i uke 2, jenter!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

krysser også fingrene for mange posetive tester i uke 2 :-)

lykke til jenter!!!!

ja, det er nr.1 vi prøver på. Skummelt-spennende :-) En helt ny situasjon det å skulle bli foreldre, men føler at forholdet er klar for dette.

aner ikke hva masse tyntflytende utflod etter EL er... der har vi hatt det samme Isopora.Merkelig.. Skal vi krysse fingrene på at dette kan være et positivt tegn?! ;-)

hehe... symptomer ja.. hadde masse,masse symptomer forige pp uten at det ga særlig med resultater - men men.. samme nå, kjenner jeg etter er det masse symptomer ;-)

Periodevis nummen følelse i magen, var kvalm i dagtidlig (men er vel i tidligeste laget) ... mer utflod enn normalt, og drømmer masse!

igjen masse lykke til alle "uke 2 jenter" :-)

Skrevet

Hei, jeg slenger meg på denne jeg! Har ikm 11.januar!

Er i 3pp :)

Skrevet

Hei,

Hiver meg på her jeg også. ikm ca den 7/8..Litt usikker på startdatoen på mens sist for var så lite første dagen..

Godt nyttår og masse lykke til jenter:)

Skrevet

Jeg tror også jeg hører hjemme her! Regner med IKM ca 13. januar hadde el 28/12, og synes det murrer, men kan vel være innbildning... Spennende tider fremover!

Skrevet

Jeg har IKM 10. januar:) Har en sterk følelse av at det ikke har klaffet, men bestilte graviditetstester nå. Så da håper jeg å få en positiv test i løpet av neste uke, selv om jeg tviler...;P

Skrevet

henger meg på her jeg og!

Har ikm 6.-7. ca. Har ingen spesielle symptomer, men har vert forferdelig rar i magen i går og i dag. Oppblåst og akkuratt som det bobler der inne.. hehe:) men har vel litt av dette hver mnd før tanta kommer på besøk..

Krysser fingrene for mange positive tester her ****

Skrevet

Hei, hvordan går det med dere jenter i dag?

Jeg har, som nevt tidligere, ikm 11.januar... har skikkelige murringer nederst i magen for tiden og ømme bryster som klør... krysser fingrene, men vet at det godt kan være bare hodet mitt som spiller meg et puss. Og kanskje all julematen som fortsatt ligger tungt i magen... ;)

Skrevet

Jeg får slenge meg med her jeg og, har ikm 13.jan.

Er i vår 19 pp, og nå i desember har vi vært hos spesiallist, så er ekstra spendt denne gangen.

Ikke noen spesielle symptomer bortsett fra stikking i magen og bryst. Og så sover jeg heeeeeeeeeeeeele tiden!

"Marte og Tulla", du sier at du ikke tror du er gravid fordi du hadde en blødning rett etter EL. Men dette kan jo være en festeblødning. Så du skal ikke miste håpet helt enda!

Skrevet

Da kom mensen!!

Tidligere enn jeg trodde.. menmen, kan vel ikke gjøre noe annet enn å prøve igjen neste pp. Går inn i 7pp nå..

Trodde virkelig det skulle klaffe denne pp, siden jeg fant EL.. Menmen..

Tror jeg skal holde meg borte fra BIM denne pp, prøve å tenke litt mindre på d å bli gravid..

Håper det klaffer for dere andre, LYKKE TIL med testinga:)

Skrevet

hei jeg har ikm den 13. januar, så da er det bare å krysse fingrene.. e så spendt. hadde siste menstrasjon 13. des., men sluttet på p-pillen (28 pillers brett) den 12. des, så er jeg gravid, så er d nesten for godt til å være sant...

har følt meg oppblåst og har vært fråsen i noen dager nå, men jeg tror man kan ønske på seg symtomer...

skal teste meg på torsdag eller fredag, klarer nesten ikkje å vente..

Skrevet

da har vi ikm på samme dag....er i 1.pp, så jeg er så spendt. når skal du teste deg da? lykke til.

Skrevet

denne skulle til miobel

Skrevet

jeg har også ikm den 13.januar.. har mange reele eller kanskje innbilte symtomer... når skal du teste deg?

lykke til.

Skrevet

denne skulle til mummimamma 2pp, skjønner ikkje koffør svaret mitt kommer så langt ned på siden? ser jo meldingen jeg svarer på mens jeg skriver... skjedde i ste også.

Skrevet

Jeg skal teste på onsdag, ca 1 dag før ikm. Har veldig ømme pupper, men har blitt lurt av det før. Så det trenger ikke være et graviditetssymptom. Jeg gjør alt for å holde forhåpningene nede, er så lei av å bli skuffa...

Skrevet

Jeg tror jeg har IKM ca den 8., men er vanskelig å vite akkurat siden jeg har ustabile sykluser og laaaaange sykluser. Tror jeg hadde EL ca den 24. desember. Venter i spenning nå, for synes jeg kjenner både det ene og det andre......ømme brystvorter, trett, stikkinger i siden, rar smak i munnen og drømmer og husker drømmene. :o)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...