Gå til innhold

Hvor gammel er du yppert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg er ung og full av opprør, som en sann ungdom skal være. For alt du vet (evnt TROR) så kan jeg være en kvisesprengt, løknappende unggutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke faen om du er ungdom, du er to år yngre enn meg, hvilket vil si at du er halvveis til femti i løpet av dette året. Mohahahahaaaa...

Skrevet

Greit å ha rast fra seg før man får barn da vettu;)

Hilsen 86 år gammel horebukk

Skrevet

Nei sikkert ikke. Selvfølgelig tar jeg det til meg siden det bare er jeg som gidder å forsvare fyr`n.

Skrevet

"Fiktiv profil" finnes ikke i ditt vokabular med andre ord?

Skrevet

Greit å ha rast fra seg? Da håper jeg du hinter til the old lady...

Skrevet

hehe, jeg er snart 40 og fortsatt full av ungdommelig opprør!!!

Kvalifiserer jeg da??

Skrevet

Lættis. Revnende likegyldig hva jeg er eller ikke er. Synes bare det blir vel patetisk at 40 år gamle kjerringer med flere unger sitter og legger ut så mye om seg selv på nett, bruker timevis på et krangleforum.

Skrevet

Skal ta og lete fram noen "morsomme" hekleoppskrifter til deg, som du kan "kose" deg med i gyngestolen din. Du setter sikkert på Heidi Hauge, Jenny Jensen eller noe annen "godmusikk" for å komme i rett humør.

Skrevet

Hater å strikke og eier ingen gyngestol

(men kan jo altids låne gyngehesen til vesla om jeg vil ha litt sving).

Heidi Hauge, Jenny Jensen ?????

Nå nei du ,men gamle rockere ruuuler da. Stones feks gode gamle gubber det, *kniis*

Skrevet

jeg har masse bilder av yppert fra siste treffet. noen som vil se?? så kan dere gjette alderen selv

Skrevet

Men jeg har ;o))

Men som den gode veninna jeg er, legger jeg de aldrig ut.

Skrevet

Det er noe rørende vakkert og heltemodig over denne stadige forsvaringen av dr.Dryppert

Skrevet

Foreslår at du gifter deg med yppert når han blir 18, cat.68, men det er jo mange år til ennå da.

Skrevet

Du har vært premenstruell i en evighet nå, skulle du ikke fått mensen snart?

Skrevet

Hva??????? Skal de tvangsgifte meg med Cat også nå da:-) Satt her faktisk intetanende og nøyt kaffen da denne sjokkmeldingen ble oppdaget:-)

Skrevet

Bigami er ikke helt min greie skjønner du Annie. hehehe.

Skrevet

hahaha, litt av et ektepar det Yppert, trur du ikke ? hehehe ;o))

Skrevet

hehe... kunne blitt noen heftige krangler ja:-) For ikke å glemme alle de frustrert trådene om den dustemannen som hadde blitt lagt ut kranglesiden:-)

Skrevet

Hehehe, ser det for meg. For å ikke tale om frustrerte innlegg om det djævla fittetrynet du var gift med, hahaha

Skrevet

Kan hende at jeg hadde skrevet som anonym da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...