Gå til innhold

Hvor gammel er du yppert??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han er så fantastisk som du skal ha det til Cat.68, hva pokker gjør han her inne på en babyside, hvor han rakker ned på alle og enhver, og tror han er en superelsker av dimensjoner? Han utgjør seg som en patetisk taper,og det er jammen ikke mye humor i innleggene hans. Gi han noen gode råd du Cat.68, hjelp han å finn en hobby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja hva gjør vi alle her inne,? Er det selve definisjonen på hvorvidt vi er fantastiske eller ikke.?

Ja han utgir seg som en mannsjovinistisk taper, men betyr det at han er det?

Om han her en superelsker aner jeg ikke, og har heller ingen intensjoner om å finne det ut ,da jeg har det utmerket godt med min mann.

Hvorvidt man klarer å finne humoren i hans innlegg kommer vel an på hva slags humor man har og hvor godt man klarer å lese ironien mellom linjene.

Mine råd trur jeg neppe han trenger, da det ser ut til at han klarer seg meget fint på egen hånd. Kanskje jeg skulle hatt noen råd av ham istedenfor ;o))

Skrevet

ahhhaaaaaaaaaaaaa..... et nytt år ser jeg med nye utfordringer:-)

Skrevet

Seriøse innlegg fra yppert?? det har jeg til gode å se...innleggene minner om en fjortis som har for mye fritid.

Skrevet

Vel vaksinedebatten feks. Den var veldig spennede og seriøs.

Skrevet

Dr.Yppert saklig i vaksinedebatten!! HAHAHA! Det er det dummeste jeg har hørt!

Det kan kanskje virkemsånn hvis man ikke vet noe særlig om det, men der har du kanskje tidenes mest usaklige og "kvasivitenskapelige" argumentasjon!

Bertekrølla

Skrevet

For noen rørende forsvarstaler..

tipper han er rundt 15år.

Skrevet

og der anonym 19.48 dummet du deg så loddrett ut at du vet ikke en gang, hahahaha. Dr Yppert vet nok mer om akkurat det temaet en du har aner. Hadde du visst det jeg vet hadde du dødd av flauhet nå.

Takk din uvitenhet nå. hadde det ikke vært for respekten jeg har for ham hadde jeg avslørt noe nå. Men det gjør jeg selvfølgelig ikke. Dumme dumme naut!! haha

Skrevet

hehe.. skal diskusjonen utover det nye året være alderen min:-)

Skrevet

For å vinkle denne alderdebatten over på noen andre,- så må jeg få skyte inn at det overrasker meg at 40 år gamle damer gidder å bruke så mye energi her...

Skrevet

Ja tenk, vi burde selvfølgelig heller sitte på aldersheim med rullator.;o))

Skrevet

pga at de vil sikre seg at jeg er over den seksuelle lavalder før de sjekker meg opp ser det ut til:-)

Skrevet

Standup.... En rullator er til å GÅ med, ikke til å sitte med.

Tenkte heller litt på interessen for å sitte på et slikt forum.

Skrevet

Når ble relevans relevant på denne siden?

Skrevet

Forumet heter " din baby" med flere underforum fordelt over flere aldre på barna. Jeg har ei datter på 2 år så jeg regner med jeg kvalifiserer til tross for at jeg fyller 40 i år.

hahaha

Skrevet

Jeg synes det høres ut som det er ei som er veldig betatt av Ypperten jeg. Hehe:):)

Skrevet

Den som er betatt av ypperten på dette forumet er vel Annie. Antall innlegg postet om yppert av annie burde vel snart kvalifisere til innleggelse på grunn av tvangstanker.

Skrevet

Ja, men det var jo makan til å forsvare ham da!!Gøy det:)

Og at Annie kan bli frustrert over hans "morsomheter" innimellom har jeg full forståelse for. Morsom noen ganger, langt over streken andre ganger.

Skrevet

Skulle det være meg det?? Selvfølgelig er jeg betatt, men ikke på den måten du vil sikte til. mann og kvinna kan være venner vettu Fumlis ;o))

Skrevet

Ja, for all del. Jeg siktet ikke til noe spesielt, da Det var vel heller du som tok det på den måten??? Hehe:)

Skrevet

Hvis du ser litt lengre ned så skriver jeg "denne siden". Tenkte at du med din alder ville du forstå at det da dreide seg om -------->

K-R-A-N-G-L-E-S-I-D-E-N

Jeg kan ikke helt se at et 2årgammelt barn skal være årsak til å velge å bruke tid på et krangleforum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...