Gjest Skrevet 30. desember 2007 #27 Skrevet 30. desember 2007 er vel mer et måte å si det på etter som et barn for mange er etterlengtet.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #29 Skrevet 30. desember 2007 Jeg annerkjenner da mannen min sin innsats som støttende partner selv om jeg ikke kaller ham gravid..? Han er ikke gravid, han er i et forhold med en kvinne som er gravid med hans barn med alt det medfører av gleder og utfordringer. Jepp, jeg spikker fliser - and i looove it hehe ;p
Patetica fåkksi Skrevet 30. desember 2007 #30 Skrevet 30. desember 2007 Syns noen andre gir inntrykk av aa vaere overhysterisk og kjempehormonell drittkjaerring jeg. Om mannen hennes er gravid eller ei.
bixit Skrevet 30. desember 2007 #31 Skrevet 30. desember 2007 Her i huset sier samboer at "vi er gravide". Syntes det hørtes veldig merkelig ut første gangene han sa det, men nå har jeg skjønt det er hans måte å utrykke bare ENDA en gang at VI, SAMMEN, HAN også, venter et barn. Jeg for min del sier at "jeg er gravid" eller "vi venter barn". Jeg er ikke akkurat i tvil om han er i besittelse av en livmor, men hvis det er koselig for han å si det på den måten skal jeg jammen klare å holde ut den setningen i ny og ne..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #32 Skrevet 31. desember 2007 Helt seriøst! Spiller det noen rolle om man sier VI eller JEG er gravid?? Who the fuck cares? Alle skjønner jo hva de mener uansett!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #33 Skrevet 31. desember 2007 I care! Syns det høres helt idiotisk ut at en mann er gravid.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #34 Skrevet 31. desember 2007 Alt for å være litt trendy ikke sant? VI er langt ifra gravide. VI venter barn,men det er jeg som er gravid. Merker vel det om dere går ut hver for dere? Merket det godt jeg når vi måtte dele oss for å gå i 2 juleselskap.. Han fikk spørsmål som: ikke lenge igjen nå,du gleder deg vel? hva skal barnet hete? osv osv Mens jeg fikk spørsmål som: du begynner vel å bli lei? ikke lenge igjen nå vel? Blir for dumt altså... Mannens jobb er i utgangspunktet gjort når han har tømt seg i deg. Resten av jobben er opp til deg. Da er det vel ikke han som er gravid?? Mannen kan få mye anerkjennelse for å stille opp og være snill uten å være ufin å kalle han gravid vel?
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #35 Skrevet 31. desember 2007 herregud! alle har vel lært om befruktning på skolen??? og at mannen ikke er gravid!! er dette noe å henge seg opp i? er vi dritt kjerringer av den grunn? ta dere sammen .
ma-85 Skrevet 1. januar 2008 #36 Skrevet 1. januar 2008 VI er ikke gravide, det er det jeg som er her i gården.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #37 Skrevet 2. januar 2008 Vi er gravide...og vi er det sammen...!!!! Selv om det er jeg som bærer barnet, er det likevel vi som er gravide. Min kjære stiller opp uansett hva det måtte være. -og tro meg, jeg har ikke vært enkel å leve med de siste 4 mnd. Han er utrolig tålmodig og snill, slik som i går feks. fikk jeg så kjempelyst på pølse i brød. han kjørte byen rundt etter brød, men alt var utsolgt. Da han kom hjem baket han egne brød. Han gjør alt for at jeg og den lille skal ha det bra. Hver natt ligger han og holder på magen min. Derfor mener jeg at vi er like mye sammen om dette!!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #38 Skrevet 2. januar 2008 Anonym 11.33 : Mannen din er IKKE gravid!!!!! Du er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå