danieI Skrevet 30. desember 2007 #51 Skrevet 30. desember 2007 juger også nå hvis det stemmer så har du mye å glede deg til
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #52 Skrevet 30. desember 2007 Hehehe... Ja, men det stemmer fint. Hun blir 2 år den 30. juni for å være presis. Jeg synes det er så kult når de blir større.
danieI Skrevet 30. desember 2007 #53 Skrevet 30. desember 2007 3 år er absolutt kulest, det må du se fram til med iver jeg må prøve å hvile litt før lillebråk står opp natta siklerotte
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #54 Skrevet 30. desember 2007 Ja, jeg gleder meg faktisk mest til 3.... Du får sove godt Dannie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå