Gjest Skrevet 30. desember 2007 #27 Skrevet 30. desember 2007 Nå aner jeg en frekkhet jeg ikke liker her. Som om du er så voksen og reflektert.
danieI Skrevet 30. desember 2007 #30 Skrevet 30. desember 2007 det er sikkert individuelt, men du er jo såvidt myndig bare men ok, vi kan konkludere med at salg suger
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #31 Skrevet 30. desember 2007 Ja, men jeg er ikke så barn fordet. Jeg er..... Ung. Men barn? Den er litt skuffende... Ja, salg suger.
Wildchild Skrevet 30. desember 2007 #32 Skrevet 30. desember 2007 Alt dette fjaset for å komme til konklusjonen at salg suger. BUTIKKER suger!!! Jeg vet ikke om noe annet som drenerer all livskraft fra meg enn butikker. Sure kunder, sure ansatte, dårlig luft og skremmende ekkel belysning. Takk gud for at det er folk som tar betalt for å handle for deg!!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #34 Skrevet 30. desember 2007 Ja, men ikke noe galt med ung. Er vel ikke for ingenting at nordmenn drar ned til Thailand for å finne seg slike unge...
danieI Skrevet 30. desember 2007 #37 Skrevet 30. desember 2007 jeg vet at enkelte henter seg quinner utenlands ja, men hva har det med saken å gjøre?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #38 Skrevet 30. desember 2007 Ok, kanskje du virkelig ikke var så smart. Kanskje jeg bør begynne med undervurderinger.
danieI Skrevet 30. desember 2007 #39 Skrevet 30. desember 2007 jeg er hur smart som hälst men ok....skal ikke du legge deg?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #40 Skrevet 30. desember 2007 Neh, klokken er bare 01.20.... Du derimot:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #41 Skrevet 30. desember 2007 Selvfølgelig liker ikke siklerotte salg. Til det har hun ALTFOR mye penger og ALTFOR god smak.
danieI Skrevet 30. desember 2007 #42 Skrevet 30. desember 2007 jeg får ikke sove uansett og den er 02.20
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #45 Skrevet 30. desember 2007 Ja, det vet jeg. Men får ikke sove jeg heller.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #47 Skrevet 30. desember 2007 Det suger litt. Men det er sånn veldig ofte, da. Så er greit. Nei, bare henger inne på dib fordi jeg bare vil. Har du?
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #50 Skrevet 30. desember 2007 Jenter er best. Min blir 2 i juni. Gleder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå