børdi Skrevet 29. desember 2007 #26 Skrevet 29. desember 2007 hehe nei det hadde jeg ikke... Har selv en jente som har hylt i timesvis hver natt i nesten 3 år.. Og ja det hørtes ut som vi prøvde å ta livet av henne, noe vi ikke gjorde.... Og JA jeg var redd for hva naboene trodde. Ganske fortvilende
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #27 Skrevet 29. desember 2007 Nei, hadde ikke det. Hadde når det var naturlig snakket med mora. Det kan jo være en "naturlig" forklaring på hvorfor det skjer. Men så stoler jeg stort sett på magefølelsen, og den stemmer stort sett.
Winterlady Skrevet 29. desember 2007 #28 Skrevet 29. desember 2007 Hadde nok ringt på og spurt om alt var greit ja. Dersom jeg fikk en følelse av at det ikke var det, så hadde jeg nok kanskje det..? Hørte selv gjentatte ganger et stort barn (7-11 år) som skrek nei, ikke gjør det- vær så snill om og om igjen. Og gråt så vanvittig hjerteskjærende, før en dør plutselig ble slått igjen og gråten forsvant midlertidig. En halv time senere lød det hulking. Var umulig å finne ut hvilken leil det kom fra, og kunne ikke gå fra datteren min som sov for å prøve å finne det ut. Men jeg får fremdeles vondt i magen av å tenke på det... . Det var ikke noen trassgråt jeg hørte, det var et rop om hjelp som traff langt inn i sjelen. Men det er ca 30 leil i gården vi lånte leil i, så aner ikke hvor/hvem det kom fra som sagt.
Dailis Skrevet 29. desember 2007 #29 Skrevet 29. desember 2007 Hehe, nei...tror ikke det. Har en treåring her. Ofte hulker/skriker han at storebroren slår ham. Storebroren er ofte i andre enden av huset og skjønner ingenting. Men så har jeg da en særdeles trassig og litt utspekulert 3 åring, hehe. Eldstemann hørtes det ut som vi prøvde å drepe hver gang vi vasket håret på, pusset tennene på og klippet negler en laaaang stund. Naboene våre reagerte. Til de var der under en hårvask en gang. Oioioi... De var litt overasket over tempramentet.
RajaPia Skrevet 30. desember 2007 #30 Skrevet 30. desember 2007 Hadde nok lurt ja... Men her roper vesla "ikke ta på meg! " om humøret er det rette... Skikkelig moro det.. Som regel etter hun ikke får gjøre som hun vil. Ikke vet jeg hvor hun har fått det fra heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå