Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #26 Skrevet 30. desember 2007 Bon Jovi?????????? Vil du at den eventuelle gutten din skal begynne og sminke seg i 2-3 års aldren?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #27 Skrevet 30. desember 2007 Skal være enig i det..ser du en kvisete stygg fjortis ..VEt du at han digger metallica i det stygge headsettet sitt.. Fy faen ass..
Patetica fåkksi Skrevet 30. desember 2007 #32 Skrevet 30. desember 2007 Dere har faen ikke peiling. Pink Floyd, ingen over og ingen ved siden av.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. desember 2007 #33 Skrevet 30. desember 2007 GUNS N ROSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alt annet er for pingler!! Kan strekke meg til Bon Jovi også, men der er det ikke bare musikken som spiller inn ;-)
Süsse Skrevet 30. desember 2007 #34 Skrevet 30. desember 2007 Tror du at gutten min begynner å sminke seg nå, siden mammaen ligger langflat etter Jon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå