Gå til innhold

Tidenes band

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel uten tvil være metallica vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel fint an på hvilken genre du er innenfor det da.

Og innenfor heavy slår ikke Metallica Black Sabbath. Uansett hvor god de er..

Skrevet

Metallica er for pyser! Queensryche, Dream Theater, Led Zeppelin - da begynner vi å snakke!

Skrevet

jasså??? og hva med Wam og Modern Talking da??? Sånn satandyrking dere driver med over her høres bare helt sykt ut. Led Zeppelin passer for homser som har rundet 60 år og metalica passer for urytmiske antisportsfreaker som kun klarer å kontrollere nakkemuskelaturen i ren headbangers ball stil:-)

Skrevet

Modern Talking?? Nei, da satser jeg heller paa Bon Jovi!

Skrevet

Dryppert - gassing så ræva blir sår og rød til det ultratragiske du foreslår her er bare for sjølpinere. Hva faen har homser med noe å gjøre, uansett..? (for Wam var jo så straighte..)

Skrevet

Ikke noe galt med Wham og Modern Talking om man er grepet av 80 talls nostalgien.

Og man klarer å holde seg unna musikkvideoene. *grøss*

Skrevet

jasså???? mener dere at rompa til George Michael skal avgjøre om jeg blir rød i rompa pga homsemusikk?? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ... Robert Plant og Jimmy Page ser faktisk ut som 2 stk kremeringsklare transer der de dasser rundt i god gammeldags Led Zeppelin stil:-) Og Wham er bare digg... Jævlig fine skiver å slipe ninjastjerner av:-)

Skrevet

Fint det - musikk har du ikke greie på, ihvertfall......

Jeg driter i hvordan Plant og page ser ut (nå), fet musikk uansett! Men for all del, vrikk rompa di sår og god, du, bare husk på å dra den litt godt og høyt opp i livet først.

Skrevet

hehe.. jasså... prøver du å si at Wham Og Modern Talking er bra musikk???? urghhhhhh... Her er det nok Whitesnake, zeppelin og mange flere jeg spiller tjukka:-)

Skrevet

Ro, ro..

Men hører du på Whitesnake, kan du muligens tilgis......

Skrevet

muligens du lissom:-) Som det musikkgeniet jeg er så har jeg villet holdt meg unna musikkdiskusjon med meg:-)

Skrevet

Åhhh, no vart æ skræmt.... Not!

Jeg er faen ikke noe musikkgeni selv, men smak har jeg da - ROCK ON!!!!!!

Skrevet

ehhhheeee. tror egentlig du bare er en som dilter etter andre uten egne meninger og egen smak på musikk:-)

Skrevet

Tro det du, hvis det gjør deg happy:-)

Djeezees..............

Skrevet

For det første så er du så fantasiløs at du har brukt et av ordene mine i nicket ditt og for det andre så kan du ikke diskutere uten at du surner:-) Mulig du sliter med overvekt av østrogener ettersom humøret er så vinglete og stressfaktoren lyser mørk rød... Tipper du fikk dårlige julegaver i år også ettersom du er så grinete:-)

Skrevet

Metallica!?!?! Nå må dere faen skjære meg kutte ut og late som om dere har smak og peil ihvertfall!!! Det er bare 14 år gamle gutter med halvlangt hår og dårlige bukkeskjegg som synes det er tøft i mer enn 5 minutter!

Skrevet

Hæ? Ser jeg ut som en 14 år gammel gutt med halvlangt hår og bukkeskjegg? (14åring med skjegg? Rull inn sokken du da!!) Har da vært metallifan siden '92 eller deromkring og det er kun fordi de er best i verden. Sånnærebare!

Skrevet

Hun djezzzzzeeeeeezzzen var ikke født en gang i 92... så hun har ikke pupper å rulle inn en gang:-)

Skrevet

Jeg hare laaange stygge hengepupper, men ingen ambisjoner om å rulle de inn!

Skrevet

Er du helt tett eller.. Metallica var bra på de 5 første albumene før de ble kommersielle,nå er de bare boss.. Vil heller trekke frem band som Gorgoroth,Nidingr,Enslaved,Emperor,Immortal..Dette hører min datter (7 uker) på. Og det er jeg stolt av siden denne musikken kommer fra NORGE og ikke det forsøplede uSA tullet.Nei ungen skal faen meg ha det rette inn med morsmelken..heller trance enn metallica for f...........

Skrevet

Så sant,så sant..Black Sabbath startet det hele... Metallica var jo bare ett oppvarmingsband for Venom tidlig på 80 talllet før de ble kjent!

Skrevet

Ok..Led Zeppelin TIDENES band uten tvil.. Men Queensryche og Dream Theater..DET er for pyser det. .Sodom,Kreator,Darkthrone,VON,Bathory,Burzum,Venom,Celtic Frost. Da snakker vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...