mammamamut Skrevet 29. desember 2007 #26 Skrevet 29. desember 2007 Har 2 jenter og vi gikk på fest 1 gang da eldste var 6 mnd. Så ble jeg gravid igjen å vi gikk ikke ut før minsten var 11 mnd ca. Nå er vi ute ca 6 ganger i året ca å drikker. Så er vi ute et par ganger i året å bare går på kino eller ut å spiser å så hjem igjen uten å ha drukket. Vi har hele livet på oss etter at jentene er vokst til som vi kan feste så da bruker vi heller tiden vi har nå når de er så små sammen med dem!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 29. desember 2007 #27 Skrevet 29. desember 2007 tja.. nå har det faktisk blitt litt ofte siden sommeren, så nå må jeg si ca en gang i mnd! Har ei svigermor som ringer de fleste helger hun har fri, og spør om ikke hun kan låne gullet til dagen etter. Siden jeg er hjemme med han hver dag, så takker jeg skjelden nei til det:o) Fordi om jeg tar en tur på byen så er det ikke dermed sagt at jeg drikker meg full altså.. mange ganger deilig å gå ut å spise, for å sitte på utested å ta ei øl sammen etterpå)
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #28 Skrevet 29. desember 2007 Festa fra meg da jeg var 19-20, etter det var det 1 gang annen hver mnd ca, og har bare vært ute en gang siden lillegutt ble født, det var i min søsters utdrikkningslag:)
Gjest thricane Skrevet 29. desember 2007 #29 Skrevet 29. desember 2007 jeg ble mamma på 22 årsdagen min. er sjelden ute, men det kommer ikke av at ikke jeg har muligheten, heller at jeg sjelden har lyst. jobbet som taxisjåfør og har i ettertid mistet litt lysten på "ut å fest." er med på sammenkomster med jobben og noen jentekvelder i året, men blir med det.
lenej :o) Skrevet 29. desember 2007 #30 Skrevet 29. desember 2007 aldri. bor i gokk, her er ingen by å gå til... så her blir det flatfylla hjemme mens mini sover !
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #31 Skrevet 29. desember 2007 Så og si aldri Har 2 barn og venter nr 3. Om jeg først har barnevakt så orker jeg ikke være fyllasyk hehehe
selfangerkjerringa Skrevet 29. desember 2007 #32 Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk eldsta da jeg var 24, da var jeg sjelden ute på byen gitt. Kanskje jeg ikke var verdens mest "festlige" person, men jeg følte ærlig talt ikke behovet for fyll og fjas så sterkt etter jeg ble mamma jeg.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. desember 2007 #33 Skrevet 29. desember 2007 hehe, jeg har ikke vært på byen siden 2004 jeg Gikk gravid store deler av 2005, ammet nesten hele 2006, og har gått gravid i nesten hele 2007...
Salat Skrevet 29. desember 2007 #34 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er 25 år, har ikke vært ute siden før jeg ble gravid med mini på 6mnd. Altså ca sept 06. Klar for en tur ut til våren en gang tenker jeg. Har vel vært ute 2-3 ganger i året i snitt de siste 5 årene. Festet nok fra 15-20 år, så det store behovet er ikke der....
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #35 Skrevet 29. desember 2007 Tuppa er 21 mnd og jeg har vært på byen to ganger etter at hun ble født ene gangen var på jentetur i Paris..
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 29. desember 2007 #36 Skrevet 29. desember 2007 Jeg ble mamma da jef var 21, nå er jeg 22;) Hehe, har savnet litt å gå ut, må in nrømme det, ikke savnet det å drikke meg full, men savnet å kunne gå ut, titte litt, være fri om kveldene, sitte med en god venn, sånne ting;) Dra på kino osv osv... Samboeren jobber som bartender, derfor har jeg ihvertfall hatt lite tid ute, for noen må jo være hjemme om kveldene..men nå skal han få dagjobb, og da kan vi dele litt på det, vær elitt med venner, og hvis vi savner å gå på byen, så kan man dele opp helgen hvis man ikke får barnevakt da, han går ut ene dagen, jeg den andre, søndagen sammen;)Hehe... Datteren min er nå 13 mnd, og jeg har vørt ute max 2 dager i mnd kanskje, har drikket og hatt det gøy:) Men savner ikke fylla, det gjorde jeg fra meg fra jeg var 17-20, hehe
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #37 Skrevet 29. desember 2007 har hvert ute tre ganger siden hun ble født for 13mnd siden. men ene gangen drakk jeg ikke, og andre gangen bare et par glass vin, men sist var vi ordentlig ute. eller nei, vi drar aldri ut da:) vi er bare med på vors vi også drar vi hjem etterpå. synes ikke det er noe moro ute lenger jeg.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 29. desember 2007 #38 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er 23 år og har vært endel ute når studiene begynte nå i høst. Før det var jeg kanskje ute 4 ganger og gutten min blir 2 i januar. Følte jeg måtte være litt sosial med de vennene jeg hadde fått på skolen og bli med på festene sånn at man kom ordentlig inn i gjengen liksom. De siste mns før jul har det vært mindre, kanksje 1 - 2 ganger hver 2 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå