tonebf Skrevet 5. januar 2008 #26 Skrevet 5. januar 2008 jeg ville no gitt han opp jeg... hadde blitt for slitsomt for meg tror jeg, aldri vite hvor jeg hadde han, ikke vite noen ting! det finnes mange der ute =) er bare og finne de hehe, jeg trenger en jeg også =) lykke til =)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #27 Skrevet 6. januar 2008 Takk jenter, jeg bare aner ikke helt hva jeg skal gjøre.. holdt meg hard hele dagen og sendte ingen sms, men når jeg skulle legge meg sendte jeg en likevel.. spurte bare hvordan det går med han, men jeg fikk ikke noe svar:( Føler meg helt knust men tror det er på tide for meg å innse at jeg bare må gi slipp og heller konsentrere meg om andre ting, for jeg orker ikke mere:(
Nordlyspar♥ Skrevet 7. januar 2008 #28 Skrevet 7. januar 2008 Hei... sniker litt inn fra 2.tri... for en tufs... du fortjener bedre en dette... Lykke til :0)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #29 Skrevet 7. januar 2008 Takk for det:) Føler meg helt på bunn akkurat nå, har ikke hørt en eneste lyd fra han siden fredag ettermiddag:( Han svarer ikke på sms og heller ikke på msn, jeg blir så fortvilet:( Sa til han at om han ikke er interessert lengre så kan han i det minste si det istedet for å la meg gå å gruble slik,men fikk ikke svar på det heller:( Så da er det vel over og ut med tanke på han da, gjør ille vondt men jeg konner nok over det.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #30 Skrevet 9. januar 2008 Uff skjønner at du blir lei deg når du blir behandlet på den måten der. Men du fortjener noe mye bedre(hvis det ikke har skjedd store forandringer da),og ikke la han oppta tiden din.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #31 Skrevet 9. januar 2008 Takk for det:) Jeg hørte endelig fra han på søndag, han beklaget at han ikke hadde svart før men han hadde hatt problemer med familie og jobb og vært veldig nedfor...Nå snakker han plutselig med meg som om de dagene med stillhet aldri har vært og ønsker å besøke meg lørdag som kommer for da har jeg barnefri.. Jeg svarte: mener du å møtes som i at du faktisk dukker opp denne gangen?? Ja det skal han sa han, men jeg har jo mine tvil da..Uansett blir det hans siste sjanse til å vise hva han faktisk vil, dukker han ikke opp denne gangen får han ikke flere sjanser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå