Gå til innhold

Trenger seriøst råd jenter! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fryktelig forvirra angående han jeg er forelsket i!!! Trenger virkelig råd om hva i all verden jeg skal gjøre..

Slik er det: Vi har ikke møttes særlig mye, men pratet masse på sms og msn. Han sier han bryr seg masse om meg og at han føler det samme for meg som jeg føler for han, han er skikkelig søt og snill og virker veldig interessert osv... Sender sms hver dag og skriver nuss og klem og alt det der opplegget.

Men.. Hver gang vi har avtalt å møtes.. så kommer han ikke!!

Dette har skjedd fem ganger på rad.. Første gangen var det fordi han dro ut på byen og ble for full til å komme.. andre gangen sovnet han av.. tredje gangen glemte han av mobilen hos moren sin og kom ikke på etternavnet mitt så han fikk ikke sagt ifra..fjerde gangen så måtte han kjøre fulle familiemedlemmer (er morens bil) og i dag så skulle han bare spise først men så hørte jeg plutselig ikke mere fra han etterpå..kommer vel en eller annen unnskyldning i morgen..

Så når jeg da har sagt til han at beklager jeg orker ikke mase mere for jeg føler meg pågående blir han helt sånn neeeei du maser ikke og er bare glad du tenker på meg osv.. Alltid når han har uteblitt fra avtalene og jeg da "gir opp" og skriver ok jeg tar ett hint eller javel skjønner du ikke er så interessert likevel (vi har "avtalt" at vi skal si ting rett ut heller enn å plages av det vi lurer på) så har han blitt veldig sånn, nei du må ikke tro at jeg ikke er interessert og at han såklart vil besøke meg osv..

Jeg skjønner det bare ikke.. hver gang jeg spør om å møtes (noen ganger er det han som har foreslått å møtes) så er han så ivrig på å komme.. så plutselig når han skal komme blir det stille fra han og når jeg da sender en melding om det med interesse eller hint dagen etter eller noen timer senere så plutselig svarer han og prøver rette opp alt..

Hva i all verden skal jeg gjøre med det, hvordan skal jeg tolke dette da? For er han forelsket burde det da ikke være så vanskelig å komme seg en tur vel? Noen ganger lurer jeg på om han har meg på gress eller noe? Eller om han ikke tørr å komme på besøk, at han er redd for noe? Hjelp meg jenter, trenger sårt ett råd eller to om hva jeg skal gjøre.. jeg kan jo ikke vente for alltid når han aldri dukker opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes jo veldig rart ut.. kan jo være begge delene altså noe helt feil eller noe han er redd for og det kan jo være noe så uskyldig at han er veldig sjenert o.l. lykke til i hvertfall

Skrevet

Ja det er kjemperart for på sms og msn er han liksom så utrolig interessert i meg osv, men når vi skal møtes kjer plutselig det der da:(

Tusen takk for det:)

Skrevet

Hmm,jeg ville trodd ut i fra det du skriver at han kanskje holder deg litt på gress.. Eller kanskje han er veldig sjenert og feiger ut hver gang.

Men det er jo han som vet best :)

Fortell oss hvordan det går da! Hvordan går det med eksen din forresten og hun som var gravid? Var det ikke deg det?

Skrevet

Ja lurer nesten på det.. Føler meg helt knust for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre:S Håper bare at han gjør det for at han er sjenert eller noe for jeg liker han så godt og ifølge han så er han jo forelsket i meg å..

Har fryktelig lyst til å bare spørre han rett ut om hva han egentlig vil men føler der blir for pågående...:(

Ja skal oppdatere dere når jeg hører noe fra han:)

Joda var meg det (han er ikke ex da, var ikke kjærester vi når jeg ble gravid).. Hun hadde desverre en spontanabort kort tid etter at hun bestemte seg for å beholde.. bf ble jublende glad, hun ble helt knust:s Men har kontakt med henne for det jeg da, hun er jo en søt jente:)

Skrevet

Huff da. Godt hun hadde deg til å støtte seg da. Tror ikke jeg hadde takla det hele like bra hadde det vært meg.

Lykke til med han fyren da,håper det ordner seg :)

Skrevet

Dukket opp noen spørsmål her når jeg leste... Hvor har du møtt han de gangene dere har møttes? Om han bare kommer til deg så kan man jo kanskje mistenke at han har noe "hjemme" å skjule. Prøvd å "google" navnet hans? Hender man finner litt info der om de man møter.

Jeg er født skeptisk og hadde nok fryktet det verste, men håper jeg tar feil og at det er som de andre sier...

Skrevet

Vi har møttes i byen, grunnen til at vi har avtalt at han skal komme til meg er at det er lettere for meg i forhold til sønnen min, da jeg helst vil møte han når sønnen min sover og da må han jo komme til meg:)

Problemet er at han ikke dukker opp, men når jeg på en måte gir opp og sier greit skal ikke mase mere blir han helt oppi det og synes ikke jeg maser osv.. er vanskelig å forklare men når jeg feks sier: sorry skal ikke mase mere, jeg føler meg veldig pågående..Da får jeg til svar at: nei du maser ikke, synes det er så koselig at du tenker på meg, du gjør meg så glad:)... Blir liksom ikke helt klok på han jeg altså..:S

Hehe ja har googlet det men kom ikke opp noe(pleier google navn for gøy når jeg kjeder meg)..

Skrevet

Tror ikke jeg hadde taklet det særlig bra jeg heller, men virker som om hun kommer seg:)

Takk for det, håper jeg finner en løsning eller får noen svar av han:)

Skrevet

Så det var litt uklart skrevet. Jeg tror ikke jeg hadde takla det like greit om jeg var deg,hehe.. Syns du takla det hele veldig bra og at du tok deg så godt av henne :)

Skrevet

Jeg tror jeg hadde latt det ligge om du klarer, se om han får mer "guts" av at du blir tilbaketrukken.

Eller så kan du jo ringe han nå og høre hva det blir til liksom.. Om han ikke tar tlf så hadde det nok bare styrket mistanken om at han har noe å skjule.

Kjipt at du har møtt på " en sånn en " da...

Skrevet

Tror jeg ville trukket meg helt unna og sett hva som skjedde. Noen gutter klarer rett og slett ikke avvise jenter og sier "ja og ha", men driter i å holde avtaler (UTROLIG irriterende). I tillegg har du de som nyter oppmerksomheten, men som egentlig ikke er veldig interessert, de tar det de kan få, men gir minst mulig selv.

Merkelig at det er han som vil komme da, og så ikke dukker opp. Nei, sett deg på gjerdet og vent, han vet jo at du er interessert, så jeg ville avventet. Ikke send mld. eller ring, bare svar på evt. mld han sender og stopp så snart det ikke er noe å svare på. Den ene tingen jeg alltid har hørt fra kompiser er at hvis de virkelig er interessert i ei jente så sovner de ikke, de holder avtaler og gjør alt for å treffe henne.

Hvis jeg skal treffe en jeg er kjempeforelska i er det lite sjanse for at jeg plutselig bare sovner, er jeg kjempetrøtt setter jeg på alarmen. Tror mange gutter bruker denne unnskyldningen fordi det er vanskelig å kjefte på noen fordi de sovnet.

Hvis han plutselig blir veldig aktiv når du trekker deg unna gjør du det klart at du har bedre ting fore enn å sitte å vente på ham (OK, mulig du ville sittet hjemme uansett, men man slapper virkelig ikke av når man sitter og venter spent på noen som aldri dukker opp), og at han får en sjanse til, ellers kan det være det samme.

Skrevet

Takk for svar:) Får nesten bare prøve det og håpe noe skjer i allefall:)

Er sant det ja, det sure er at hver gang har jeg såklart pynta meg og gjort det koselig med noen tente lys i leiligheten og ivrig ventet på besøk... også nei han kom ikke gitt.. ikke kan man finne på noe annet heller i tilfelle han kommer:s

Skrevet

Fikk sms fra han nå.. det sto: sorry sorry sorry sorry sorry sorry...Jul er rimelig travelt i min familie. Ustabilt. Jeg forklarer i morgen.

Det bekrefter egentlig en liten mistanke jeg har hatt en stund, for han har sendt en del triste sms til meg i anledning julen osv.. tror foreldrene hans er alkoholikere, kan virke slik i allefall ut i fra det han har sagt hittil.. Da kan jeg jo såklart forstå at det er vanskelig å komme fra og lettere å ty til unnskyldinger enn å må si rett ut at det er pga foreldrene...

Skrevet

Ville nok gitt beskjed eg at om han virkelig var interesert, fekk han vise det med å komme. Og sagt at om han ikkje kom, ville eg tatt det som eit svar, og at dermed var kontakten over. Så er det heilt opp til han...

P.s. Høyres så enkelt ut, men sliter litt med noe lignende selv... ;-)

Skrevet

Har ikke sendt han sms i dag (har pleid å sende god morgen sms osv) og virker som om det fungerer å være litt kostbar for han har sendt en hel haug til meg hehe;)

Skrevet

Vær forsiktig ! venninna mi traff en sånn type i vår, ble dødssjarmert, han flytta inn, gravid med en gang, så endra han totalt oppførsel. Kommer hjem til alle døgnets tider, blir forbanna om hun spør når eller hvor ( skylder på hesten som trenger ham mer enn den gravide samboeren). Hvem er hos en hest til kl 2 om natta ? Driver ren psykisk terror, beskylder henne for de merkeligste ting. Desverre for han er ikke verden så stor han tror, jeg vet han går ut med andre -meget sjarmerende da ( oppdaget ved en tilfeldighet at det er samme type som TO andre bekjennte av meg og søstern har blitt sjarmert av, ene går han ut med, andre bare tekster og msn men har ikke dukka opp fortsatt - oppfører seg akkurat slik du forteller, ingen av dem har fått høre at han bor med veninna mi eller at de skal ha barn. Har masse trøblete følelser med jula, alkoholisert famile etc- får masse sympati overalt men er vel egentlig en stor drittsekk slik vi ser det.

Virker ressurssterk med høy utdannelse, god jobb, fin bil etc, men lever altså mer eller mindre av å svindle andre, også de han treffer via venner !

har hele tia mange på gang med sms mv.

Vet ikke helt hva vi skal gjøre med hverken fyren eller for veninna mi, er flere som har hørt om ham etterhvert, holder på flere steder på østlandet-

Vet ikke om det er han du tekster med, men uansett: stol på magefølelsen, sjekk opp det du kan !!

Skrevet

Tror ikke det er samme fyren altså.. har visst av han noen år og kjenner venner av han osv, han bor sammen med en kompis vet jeg:)

Han er public nok til at han ikke ville klart å holde gravid samboer hemmelig da han spiller i band osv:)

Skrevet

Egentlig er jeg på feil side, er enda på bim jeg da.. :) venter jente om en mnd.. Men .. leste innlegget ditt og, vil bare gi deg svar/råd/tips...

Din historie er lik min, om hvordan jeg møtte/ble mer kjent med barnefaren. ( er alenemor nå da, ettersom at han ikke ønsket at jeg skulle beholde).

Vi kjente hverandre fra en stund tilbake, hvor vi bare var på samme tur, jeg med min kjærest og han bare med kamerater- som var venner av min kjærest. Uansett.. vi snakket ikke noe særlig, han er 10 år eldre enn meg, så jeg bare hilste å thats it.

Så igjen.. 4 år etter treffer jeg han på flyplassen hvor jeg å søstre venter på fly til Syden. Det viser seg at han skal samme plass. Han ber om nr mitt å sier vi kanskje kan ta en tur ut på byen der nede hele gjengen.

Jeg tok ikke noe kontakt.. fordi jeg var ikke intressert... noe mer enn vennskap.. så når vi da reiste hjem igjen gav jeg han mitt nummer.. sånn "bae for å være hyggelig".

Jeg begynnte rett på skole i kr.sand og han hjem til hjembyen vår. På skolen traff jeg en jeg ble ganske betatt av så jeg brydde meg ikke om de meldingene han skrev, jeg svarte sjelden aldri... - typisk meldinger - hvordan går det.. - o.l

Så når det begynnte skjære seg med meg å han på skolen- han dumpa meg for en god vennine av meg.. ble jeg helt knust.. så jeg søkte trøst... begynte svare på meldinger .. å snakket timesvis i tlf.. msn .. u name it.. Det føltes så godt å vite at noen fremdeles ville ha meg.. på en måte.. heh.. Uansett.. etterhvert begynte jeg få følelser.. ble liksom betatt/forelsket... å han foreslo at vi skulle treffes.. når jeg kom hjem for ferie...

Jeg sa ja og avtalte... MEN.. trakk meg, å kom med en dum unnskylding.... dette gjorde jeg maaaaaaange ganger før vi endelig traff hverandre... så her er jeg på en måte "han du snakker om i din historie".. Jeg fikk helt ... angst.. litt redd eller.. ikke sikker hva jeg følte.. men ville ivertfall ikke treffe han før det var gått 2-3 mnd kanskje...

Så jeg vil ikke si at det dermed betyr han har noe å skjule eller ikke er intressert.. Jeg var jo kjempe intressert.. jeg bare turde ikke... vvar litt redd for at han ikke skulle like meg... å enda mer me tanken på at det bare skulle være oss 2 alene... ble skremt rett og slett..

Da vi endelig møttes hadde vi et par mnd med helt fantastisk forhold sammen...

Jeg ville gitt ham tid jeg... å bare spør mer eller... ja ikke vett jeg... jeg traff han endelig , da han sa han ble skuffa å lei seg når jeg gjor slik..

Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar:) Håper så inderlig at det er noe slikt som er "problemet" for jeg er så fryktelig forelsket i han! Han har lovet å komme i morgen så håper han dukker opp, begynner å bli ganske sliten av å vente og glede meg også dukker han ikke opp:S

Skrevet

hvordan gikk det? kom han?

Skrevet

Uff det gikk ikke særlig bra, han kom ikke.. Vi har avtalt etter hans initativ å møtes flere ganger etter det og hver gang skjer det samme, han dukker ikke opp.. Han sier han er glad i meg og at han bryr seg om meg, jeg spurte om han bare leker med meg men nei det gjorde han absolutt ikke for han likte meg kjempegodt..Skulle møtes i går i byen, hadde ordnet meg barnefri og hele greia, dukket han opp? neida og hørte ikke noe fra han heller:( i dag har jeg ikke sendt han sms eller noe, jeg har trukket meg fullstendig tilbake og har planer om å fortsette med det sålenge han driver på slik som han gjør:(

Skrevet

Så utrolig kjipt!! Du fortjener garantert bedre enn det der! Om det var meg hadde jeg gjort mitt beste for å la være å svare neste gang han tar kontakt. La han smake sin egen medisin...

Trøsteklem

Skrevet

det er dritkjipt:(

Ja prøver på det:)

takk for klemmen:)

Skrevet

nei huff og huff. Dropp fyren! Det er vondt å ha kjærlighetssorg, men det er vel nesten bedre enn å gå og bli skuffa så ofte... Det finnes helt sikkert en bedre mann til deg der ute;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...