Gå til innhold

Julegave fra mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk altfor mye, hehe!

Dale genser, ring med hvitt og gult gull med kulturperle, gullkjede til med perle og liten diamant. Også en overnatting på Holmen spa for meg og en veninne med tilgang spa og 3-retters middag.

Han synes det var fortjent som nybakt mor.

Snille snille mannen ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventet litt mer i år, siden jeg ikke fikk ordentlig julegave i fjor (måtte kjøpe den selv :( )

Fikk Nintendo wii, og ble kjempe fornøyd.

Forventer jo noe fint, og at vi bruker omtrent like mye penger på julegavene til hverandre. Blir så dumt visst han kjøper noe til 2000kr og jeg noe til 300 f.eks.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Ønsket meg skullcandy og det fikk jeg også.

:)

Skrevet

Jeg forventer ikke å få noe skikkelig fint, men at han skal kjøpe noe han har lyst til å gi meg (ofte så går det som det samme - han er flink til å handle ting jeg blir veldig glad for). Ofte har jeg fått smykker og andre søte ting i tillegg til noe praktisk som jeg trenger. I fjor fikk jeg arbeidsbukse (sånn blå snekkersak), for jeg var så missunelig på hans og en rosa fleece jakke jeg hadde pekt på i butikken en dag - trodde aldri han kom til å huske på at jeg ønsket meg den. Fikk noe mer også, men husker ikke hva. ;) Sikkert noe praktisk. Han fikk kaffemaskin av meg.

I år ønsket jeg meg symaskin, men jeg vet jo best selv hva jeg vil ha, så den kjøpte jeg selv (og pakket inn selv). Han fikk ipod og simpsons dvd'er. Begge er knall fornøyd, selvom han syntes det var litt trist at jeg visste hva jeg skulle få. Nuvel, jeg har bursdag snart, så da får han overraske meg, da! ;)

Vi er ikke så opptatt av hvor mye penger vi bruker. Stort sett er pengene fra samme potten og de gleder begge på ett eller annet vis. Det viktigste er egentlig at man gir noe man synes det er hyggelig å gi, mener nå jeg!

Skrevet

Vi avtalte på forhång å ikke kjøpe, siden vi skal kjøpe stereoanlegg etter nyttår.

Men han hadde likevel kjøpt to vibratorer til meg!! hehe ble glad jeg da...han gav de i stillhet...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...