Gå til innhold

Julegave fra mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at dere forventer å få noe skikkelig fint?

Hva fikk dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, he he.

Var avtalt på forhånd siden vi sparer til ferie det da.

Skrevet

Hehe....har ganske høye forventninger, men det er han som har lagt opp til det selv. ;o)

Fikk det jeg ønsket meg, dvs en pysj og bergans jakken. :o)

Skrevet

Forventer ikke noe fint og flott. Jeg forventet meg det jeg ønsket meg og det fikk jeg ikke.

Jeg ønsket meg en klokkeradio fordi han og snuppa har gitt den jeg hadde juleferie for godt.

Skrevet

Fikk kåpe (betalte en liten del selv på den).

Også kjøpte han et pledd som jeg ikke visste om. Fryser veldig mye, er avhengig av pledd. Det var kjempekoselig å få!! =)

Forventer ikke noe fra han. Vi har ikke så god råd heller.

Koseli å få gave uansett!! :)

Skrevet

Jeg fikk gaver min mann har brukt tid og omtanke på å plukke ut. Gaver han trodde jeg ville bli glad for. Derfor er jeg glad!

Ja, noe av det er greit, noe sto kanskje ikke akkurat på ønskelisten - men jeg elsker mannen min og er glad uansett =)

Fortsatt god jul!!

Skrevet

ja jeg har nok visse forventninger ja....

fikk prfyme, solpudder med kost, massasjepute til nakken, greys sesong 3 og kjempekule helly hansen vinterstøvler.

Skrevet

Enig med JoSoNissemamsen, han har lagt lista selv:o)

Bruker å få det jeg ønsker meg..(innenfor rimelighetens grenser da såklart)

Fikk smykke i hvitt gull med diamant:O)

Skrevet

Nei, jeg forventer ikke å få noe skikkelig fint... Jeg synes det er hyggelig med alt jeg får - men har en perfekt mann; så jeg får alltid noe fint!!

Hehe!

Skrevet

Hehe....han gav meg bunad i 30 årsgave, så der satt han listen veeeeldig høyt! *fnis*

Skrevet

OJJJJ, kjære vakre vene, hihihihihi:o)))) Da har han laget ris til egen bak ja, hahahaha:o)

Men, helt sikker på at du fortjener det..*nikker med hodet* :o)

Skrevet

Forventer ikke - ikke helt riktig iht julen synes jeg....men koselig og få en oppmerksomhet eller to.

Tror vi alle synes innimellom he he......

Vært så mye fokus på snuppas første jul, så hyggelig med litt "voksen-greier" ja he he

Kommer litt an på hvor i livet man er synes jeg....Da vi kjøpte huset, prioriterte vi ikke slikt....men nå er det litt annerledes...Godt det går fremover he he

Apropos....vi bestilte konsertbilletter til Jon Bon Jovi -juni-08.

og jeg fikk Mp3spiller og et nyyydelig perlesmykke.

Skrevet

forventer ikke å få noe som helst,men fikk mobil,siden min gamle var ødelagt..

var egentlig planen at vi ikke skulle kjøpe til hverandre men begge gjorde det...

Skrevet

Jupp, jeg fortjener alt jeg får og mere til, hihi.... ;o)

Skrevet

Forventer ikke så mye. Men er jo glad i å få gaver;)

I år fikk jeg Skinnjakke (som jeg hadde ønsket meg), en genser og full kroppsmasasje på solsiden spa:)

Skrevet

Forventet ikke så mye nei, men ble veldig fornøyd med det jeg fikk.

Gavekort på 2 timer ( 1 time hver gang) aromaterapi, gleder meg:) må bare få brukt de mens jeg ennå kan ligge på magen:)

Skrevet

Ja, forventer det:-) Han får rimelig flotte gaver av meg også da! Gøy å skjemme hverandre litt bort. Innenfor det vi har råd til selvfølgelig.

Men så stoler jeg så mye på hans smak at jeg ville tort å la han velge f.eks servise eller min egen brudekjole. Så da er det ikke rart forventningene er høye!

Skrevet

Vi avtaler til en viss grad på forhånd hva vi skal kjøpe, og så blir det noen små overraskelser i tillegg. =)

Skrevet

Jeg fikk sølv armbånd, og smykke, lamineringsmaskin, nattkjole og kjempe myke sokker og litt annet småtteri. Heldige meg, storfornøyd:o)

Skrevet

Fikk forresten to nye diamanter i allianserigen min og det visste jeg. I tillegg fikk jeg tempurpute, en slikkepott som ikke kan knekke og en god saks. Han skriver ned ting jeg klager på i hverdagen, hehe.

Fra ungene fikk jeg et smykke, et hjerte i diamanter. Fikk et ganske likt i morgengave da vi giftet oss, men det har jeg rotet bort så det er en liten erstatning for det.

Blir nok mye mindre neste år gitt!

Skrevet

forventer ikke så veldig mye..men han legger lista høyt og liker at det er kvalitet i det han kjøper. Fikk kjempefine støvletter som jeg er storfornøyd med - Vagabond så ikke noe bæsj. Han fikk en parfyme av meg. Vi har brukt så mye penger sammen på snuppa våres så egntlig ble vi enige om ikke og kjøpe noe, men koselig med noe likevel. :)

Skrevet

hadde ikke noe spesielle forventninger da han egentlig ikke bryr seg om jul,men fikk en parfyme og et smykke i hvitt gull med diamant =)

Skrevet

fikk undertøy å mbt sko.. eller masai sko.. sånne joggesko for å bruke på jobb...

Skrevet

Vi kjøpte oss ny sofa, så det var julegave til hverandre. Ellers så fikk jeg parfyme, smykke og øredobber. Ikke noe dyrt, men jeg ble kjempeglad! :o)

Skrevet

... han laget meg julekalender da, og den inneholdt alt fra sjokolade, bodylotion, middag med tur på byen, undertøy, masasje++ DEN ble jeg glad og overrasket for!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...