Gjest Skrevet 29. desember 2007 #26 Skrevet 29. desember 2007 Nå kommer det nok et naivt spm: Går det an å ha ulike kontoer fra samme maskin? Og det vil isåfall ikke vises slik du har forklart det? Og var denne mamma25 uskyldig i går?
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #27 Skrevet 29. desember 2007 Hvordan gjør man det med firefox da? Ingen e her. Og hvem er så jeg?
selfangerkjerringa Skrevet 29. desember 2007 #28 Skrevet 29. desember 2007 jeg har firefox. holder pila over nicket, og får opp denne linja på deg: http://www.dinbaby.com/felles/brukere/profil?id=575203 Det er rett og slett adressen til profilen din. Klikker du på nicket så kommer du til profilen.
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #29 Skrevet 29. desember 2007 Det gjøres på akkurat samme måte i FireFox. Det er forøvrig kodet i html så det vil komme opp per bruker uansett maskin eller nick. Så du kan ha 60 forskjellige brukere om du vil, og hver bruker har sitt eget fine lille nummer...
selfangerkjerringa Skrevet 29. desember 2007 #30 Skrevet 29. desember 2007 jepp, så om en person har forskjellige brukere vil det fortsatt være umulig å bevise at de tilhører samme person MEN det er lettere å være sikker på at en og samme profil skifter nick etter været
FuriLaks Skrevet 29. desember 2007 #31 Skrevet 29. desember 2007 Takk for info, Eat sardines and die! Skulle ønske jeg visste det tidligere:) Syns det er litt morsomt når folk driter seg ut jeg da, selvfølgelig er det ting som er for trist og personlig til at det er morsomt, så det er jo fint for alle disse å vite om dette...
Gjest irismor Skrevet 29. desember 2007 #32 Skrevet 29. desember 2007 Takker for tipset eat sardines and die =)) Har vært på bim og dib siden 2005 men man lærer noe nytt hele tiden.
piano♫ Skrevet 29. desember 2007 #33 Skrevet 29. desember 2007 Dette visste jeg faktisk, uten at jeg er så innmari opptatt av det. Om folk har forskjellige nick - ja, da regner jeg med at de enten har mye moro av det, eller at de trenger å spørre om noe "flaut". Og er det det siste, da er det greit at de får vite om dette.
solstråle69 Skrevet 29. desember 2007 #34 Skrevet 29. desember 2007 Dette visste jeg faktisk ikke! :-) Men så har jeg alltid kun hatt mitt ene nick også da, og velger å være forholdsvis anonym på nettet. Vil det si at de anonyme skravlere på kranglesiden også blir "avslørt"? :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. desember 2007 #35 Skrevet 29. desember 2007 Har nok sagt ifra en gang eller to på pm når folk har blåst hodet av seg selv.. Men.. for å være ærlig.. Det er ikke mitt problem at folk er så naive og tror de er anonyme på nett. Jeg har andre ting å gjøre enn å sitte her og passe på at folk jeg ikke kjenner driter seg ut med å legge ut sensitiv informasjon om seg selv på internett. Gidder ikke å sitte her og lete etter folk som driter seg ut? Bruker du all informasjon som er tilgjengelig for alt det er verdt til tross for at det ikke angår deg i det hele tatt? Om du lar det at folk du ikke kjenner driter seg ut på nett påvirke deg så mye så bør du kanskje få deg en hobby.
smakk Skrevet 29. desember 2007 #36 Skrevet 29. desember 2007 Aha, genialt! Nå kan alle dramaskaperne bare prøve seg hihi. Kan jo selvfølgelig ha flere kontoer, men det blir vel litt mer pes )
Mille** Skrevet 29. desember 2007 #38 Skrevet 29. desember 2007 Hahaha.....kult! Det visste jeg faktisk ikke. Takk for info, ikke at jeg trengte den sånn egentlig. )
hit og dit Skrevet 29. desember 2007 #39 Skrevet 29. desember 2007 Nei, er du anonym så kjem ikkje "adressa" til profilen din opp, og dermed så er ein ikkje "avslørt".
Eat sardines and die Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #40 Skrevet 30. desember 2007 Dytter litt for å sørge for at flest mulig vet om dette og ikke bare de som var våkne og tilstede da det først ble skrevet.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #41 Skrevet 30. desember 2007 skjønner ingenting jeg .. har en HP men ser ingen e i gjørnet...hihi .. hva gjør jeg feil ??
selfangerkjerringa Skrevet 30. desember 2007 #42 Skrevet 30. desember 2007 uansett om du bruker ie eller firefox som nettleser, vil du kunne se et adressefelt nederst på skjermen (over oppgavelinjen) hvis du holder musetasten over et av nickene her inne.
Mrs. X Skrevet 30. desember 2007 #43 Skrevet 30. desember 2007 på den grå linja over den blå med start knappen på osv. På min er det en e i venstre hjørne også står det internett i høyre. Hvis du holder musa over et nick kommer det opp en adresse+tall på den grå linja.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #44 Skrevet 30. desember 2007 må jeg trykke på et av nickene for at det skal skje??
selfangerkjerringa Skrevet 30. desember 2007 #45 Skrevet 30. desember 2007 du trenger ikke klikke på nicket, men hvis du gjør det så kommer du til nøyaktig den sida du får adressen til i det grå feltet nederst Ett fett egentlig altså.
julemusa m pæls Skrevet 30. desember 2007 #47 Skrevet 30. desember 2007 Hehe, syntes dette var temmelig stilig jeg da. Kan tru det er noen som skjelver i buksa nå ja hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå